Ik denk dat ik een beetje verliefd ben

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mooney schreef:Guusje17 schreef:Heeft iemand hier toevallig een lemieux s/m dekje onder een 16 of 16,5 inch zadel? Lijkt dat een beetje?
Ik kan er wel eentje maken morgen met een 16 inch (dressuur)zadel. Ik heb ook een s/m springdekje in combi met 15 inch springzadel liggen.
mooney schreef:mooney schreef:Ik kan er wel eentje maken morgen met een 16 inch (dressuur)zadel. Ik heb ook een s/m springdekje in combi met 15 inch springzadel liggen.
Komt ie, mijn 16 inch dressuurzadel is een ponymodel met verkort zweetblad. Lengte kan prima maar erg veel ruimte onder. Op de pony waarvan het zadel is en op mijn jaarling voor het beeld van een iets normalere grote pony (zie je gelijk hoe kort de zweetbladen zijn)...
[ [url=m/uBrItG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BavmMc.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een 15,5 inch springzadeltje
[ [url=m/JDRAuZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rJMLDy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dais_ schreef:Bielsje schreef:Was ik gewoon alsnog vergeten een foto te maken![]()
Een beetje half dan maar![]()
[ [url=m/VRSAmw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jij hebt echt een ander dekje ontvangen dan ik. Mijn rhone prosecco was veel donkerder! Snap er niks van
Bielsje schreef:Dais_ schreef:
Jij hebt echt een ander dekje ontvangen dan ik. Mijn rhone prosecco was veel donkerder! Snap er niks van
Dat is raar. Zat er wel een kaartje aan met prosecco erop?
Anders maar opnieuw bestellen, er is nog korting bij Hypostore
Figo88 schreef:Oke, ik ga nu misschien een hele domme vraag stellenMaar ik zag net dit dekje voor de speelgoed paardjes van LeMieux en ik ben gewoon helemaal verliefd op de kleur Pink Shimmer
![]()
![]()
Weet iemand misschien of deze kleur nog komt in "gewone grote mensen dekjes"?
[ [url=m/Qqprpk.jpg]Afbeelding[/url] ]
ava_krause schreef:Figo88 schreef:Oke, ik ga nu misschien een hele domme vraag stellenMaar ik zag net dit dekje voor de speelgoed paardjes van LeMieux en ik ben gewoon helemaal verliefd op de kleur Pink Shimmer
![]()
![]()
Hahaha, dat zou wel leuk zijn!
Figo88 schreef:Oke, ik ga nu misschien een hele domme vraag stellenMaar ik zag net dit dekje voor de speelgoed paardjes van LeMieux en ik ben gewoon helemaal verliefd op de kleur Pink Shimmer
![]()
![]()