Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KB12 schreef:Heeft iemand inmiddels al de bronze gold met een goede korting gezien?
Citaat:Shop vandaag van 12:00 t/m 00:00 uur alles van Equestrian stockholm met 25% korting!!
Deze actie is alleen geldig in webshop!
Lys_PPA schreef:KB12 schreef:Heeft iemand inmiddels al de bronze gold met een goede korting gezien?
Ik zie dat het gareel in Schijndel vandaag korting op ES heeft, en ze hebben de bronze gold dressuur full op voorraad:Citaat:Shop vandaag van 12:00 t/m 00:00 uur alles van Equestrian stockholm met 25% korting!!
Lys_PPA schreef:KB12 schreef:Heeft iemand inmiddels al de bronze gold met een goede korting gezien?
Ik zie dat het gareel in Schijndel vandaag korting op ES heeft, en ze hebben de bronze gold dressuur full op voorraad:Citaat:Shop vandaag van 12:00 t/m 00:00 uur alles van Equestrian stockholm met 25% korting!!
Urbiezira schreef:Ik zit een beetje te twijfelen of ik een coffee baselayer wil gaan matchen met dat Hunter Green Suède dekje wat nieuw uit is, of dat ik toch voor de bijbehorende groene baselayer ga die niet in de sale is. Denk het laatste.
Zat ook nog te kijken naar de zwarte baselayer, maar die lijkt bijna bruin? En de navy meer zwart?