Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjintoo schreef:Kwetal schreef:Sjinto - de singelstoten van de Ghost kan je helemaal naar voren trekken, dan heb je geen banaansingel nodig
Straks eens proberen dan. Heb jij nog tips om het zadel vooraan op te hogen?
Buitenzinnig schreef:Ilora;
[ Afbeelding ]
€49,90
[ Afbeelding ]
€49,90
VOor een foto van het kind op de bambino mag je wel even mailen, dan stuur ik die door
Otti1977 schreef:Buitenzinnig schreef:Ilora;
[ Afbeelding ]
€49,90
[ Afbeelding ]
€49,90
VOor een foto van het kind op de bambino mag je wel even mailen, dan stuur ik die door
Wauw die bovenste singel.
Wat is dat er voor 1.
Die lijkt erg op oudere versie van de barefoot.
Buitenzinnig schreef:Otti1977"
[quote="Buitenzinnig schreef:Ilora;
[ Afbeelding ]
€49,90
[ Afbeelding ]
€49,90
Wauw die bovenste singel.
Wat is dat er voor 1.
Die lijkt erg op oudere versie van de barefoot.
Kwetal schreef:Marocje - overleg even met BuitenZinnig - ik heb geen idee welk model je hebt, hoe oud het is, wat voor kussens er onder zitten, hoe je paard er uit ziet (qua rug) en wat jij weegt en hoe (veel) je rijdt. Maar zonder gevuld dekje zijn de huidige Ghosts bij lange na geen veredelde bareback pad.... het zijn gewoon volwaardige zadels. We adviseren wel een speciaal boomloos dekje er bij, omdat we het paard willen beschermen. Maar als het zonder dekje ook goed gaat, zijn er wat mij betreft geen bezwaren....
kvulden schreef:Zijn er hier veel mensen met een boomloos zadel op een Tinker? Ik ben helemaal niet bekend met een boomlooszadel. Heb er ook nog nooit op gezeten. Ik hoorde boomloos beter, maar hoor nu ook weer berichten die dat tegen spreken. Ik heb een 3 jarige Tinker dus nog niet onder het zadel. Naar wil me al wel graag in lezen hoe ik dit het beste kan aanpakken. Zodat ik een goede keuze maak. Mijn Tinker is rond de 160. Ben erg benieuwd naar jullie mening ook ivm dat ze jong is en dus nog wel zal groeien.