Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Prima2Donna schreef:Dank voor de foto's!
Ik koop juist liever dekjes (of eigenlijk alles wel) tweedehands. Vaak minder prijzig en gewoon in nette staat. Scheelt weer productiemateriaal en transport. Spullen kopen is leuk, maar ik houd wel een beetje de aarde in gedachten
Nynkex01 schreef:Ik snap PS dus echt niet hè, Lemon en light blue monogram waren binnen een dag uitverkocht. Sea ook. Al die nieuwe varianten met gekke strikjes en printje‘s konden ze zelfs in de outlet aan de straatstenen niet kwijt. En dan bedenken ze niet om nieuwe monograms uit te brengen?
Ania schreef:Ik zag laatst ook een mailconversatie tussen een distributeur en PS waarin de distributeur aangaf wat jij zei en PS per ongeluk een interne mail doorstuurde waarin ze haar belachelijk maakten omdat zij het wel beter wisten en zij maar een zeurkous was
Nynkex01 schreef:Ik snap PS dus echt niet hè, Lemon en light blue monogram waren binnen een dag uitverkocht. Sea ook. Al die nieuwe varianten met gekke strikjes en printje‘s konden ze zelfs in de outlet aan de straatstenen niet kwijt. En dan bedenken ze niet om nieuwe monograms uit te brengen?
Tango1979 schreef:Nynkex01 schreef:Ik snap PS dus echt niet hè, Lemon en light blue monogram waren binnen een dag uitverkocht. Sea ook. Al die nieuwe varianten met gekke strikjes en printje‘s konden ze zelfs in de outlet aan de straatstenen niet kwijt. En dan bedenken ze niet om nieuwe monograms uit te brengen?
Maar we weten niet in welke aantallen ze uitgebracht worden hé. Soms verdenk ik PS ervan om bepaalde kleuren in kleinere oplages te releases, zodat je snel voor de nieuwprijs koopt en niet op de sale wacht. Volgens mij waren alle monogram vorig jaar vrij snel uitverkocht, ik heb de Petrol, Lemon en Royal bijvoorbeeld ook niet in de sale gezien