Als ze voor jouw paard te klein zijn, dan moet ik dan toch Full/L hebben (maar die kan ik ook niet vinden)... Terwijl ik zo voor het oog de beschermers best groot vond lijken op de foto's.
Er is zo maar een brick Orange in mijn winkelmandje gesprongen... Nadat ik de eerste keer dat die uit was al heb zitten twijfelen tot die uitverkocht was kon ik het nu toch echt niet meer weerstaan. Laat ik heel blij een foto van de site (met een donkerbruin paard) aan mijn man zien, zegt hij 'staat dat wel bij Eva?' Eva is donkerbruin... Mannen!
Welke maat voor been beschermers zouden jullie zeggen op een pony van 1.50m?
Anoniem
Geplaatst: 20-11-20 16:57
Weet iemand of de golden Olive top nog ergens in Nederland te verkrijgen is? Anders moet ik toch uit Zweden gaan bestellen
Anoniem
Geplaatst: 20-11-20 16:58
Iriscope schreef:
Cob denk ik? Full is echt best wel groot En zie ik ook vaak de paarden van 1,70 en groter mee
maessie
Geplaatst: 20-11-20 17:12
Ooh ik twijfel zo over het purple gold vest, heb hem een hele poos terug eens gepast in een winkel, maar vond hem toen wat kort vallen.. Maar vind de kleur zo gaaf
Staat mooi Farjen!!
Gefeliciteerd anoukwendy!
Tango1979
Geplaatst: 20-11-20 17:16
Iriscope schreef:
Ik heb full voor mijn paard van 1.78 en ik vind ze eerder te groot dan te klein. Hij heeft wel vrij fijn beenwerk, het is geen tank. Dus ik zou zeker geen full nemen.