Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
llora schreef:Hey even een vraagje. Onze pony rijden we nu met een staart riem en dat gaat goed. Zadel schuift niet meer naar voren. Nu een ander probleem hij ligt aan de oksels open van de breath en strech singel van barefoot. Singel is lang genoeg heb aan beide kante twee gaatjes over om nog te kunnen aansingelen. Nu dan toch maar een banaansingel bestellen. Maar weet iemand als je normaal maat 40 cm hebt dat je dat in de banaan singel dezelfde maat moet nemen zou ik vijf cm langer nemen? Want dan gaat hij meer op de buik liggen. Dus vermoed ik dat je een langere kan nemen? Of denk.ik verkeerd. De strech en breath is 35 cm
Buitenzinnig schreef:llora schreef:Hey even een vraagje. Onze pony rijden we nu met een staart riem en dat gaat goed. Zadel schuift niet meer naar voren. Nu een ander probleem hij ligt aan de oksels open van de breath en strech singel van barefoot. Singel is lang genoeg heb aan beide kante twee gaatjes over om nog te kunnen aansingelen. Nu dan toch maar een banaansingel bestellen. Maar weet iemand als je normaal maat 40 cm hebt dat je dat in de banaan singel dezelfde maat moet nemen zou ik vijf cm langer nemen? Want dan gaat hij meer op de buik liggen. Dus vermoed ik dat je een langere kan nemen? Of denk.ik verkeerd. De strech en breath is 35 cm
Banaan is zelfde. Ik kan banaan en anatomisch vanaf 40cm in het leer bestellen
llora schreef:Hmm de bambini gaat te lang zijn. Die is blijkbaar 50 @ 52 cm lang. En onze barefoot is 48 cm lang en dat is de max. Het shetty zadel is 37 cm. Maar daar gaat de oudste dochter last mee krijgen om mee te rijden denk ik. Pfff ponys e.
De volgende keer zoek ik een pony die onder het zadel past. Dat gaat gemakkelijker zijn denk ik. Die tussenmaatjes pony's zijn zo moeilijk