Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
romyloverrr schreef:Geryon schreef:
Hoezo is dat apart?![]()
nooit gedacht dat een zadel wat toch nog ''jong'' is
zo vaak verkocht zou worden
viola schreef:Moet zeggen dat dat merkje op de seatsaver er bij mijn arizona ook niet op staat. En die heb ik zelf bij pmarena gekocht
Geryon schreef:Hoe kom je er nou bij dat het zadel jong is?
Jij koopt spullen en verkoopt ze door en dan is het bij de kopers al derdehands. Niet veel verschil lijkt mij.
inderdaad , je hebt gelijk
Ikzelf denk dat het gewoon een barefoot is trouwens. Zou een goede nepperd zijn anders. Was echt een fijn zadel.
Geryon schreef:Ik denk dat het niet veel uit maakt dat het zadel wat omhoog komt. Zou er me in ieder geval niet veel zorgen over maken gezien ze er gewoon fijn onder loopt! Misschien nog even de pommel bloot op haar rug leggen en kijken of deze aansluit?
Rianne_ schreef:Ik kom het topic ook weer 's binnenvallen..
Beetje rare vraag om hier te stellen misschien, maar aangezien er hier nogal veel mensen zijn met een Barefoot
Vond net mijn potje ledercreme van Barefoot in de garage (is altijd koel en droog), deze heb ik rond december/januari gekocht.
1 keer gebruikt & nu stond er schimmel op.. Heb wel vaker gelezen dat meerdere mensen die ervaring hebben met deze creme.
Is er misschien een andere creme die ook goed is voor de Barefoot producten? Heb nu de schimmel verwijderd en gebruik de rest wel,
maar vind het wel een beetje zonde..