Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar als je twijfelt of jij dat ook zou doen, dan kan je ze denk ik beter laten. Is inderdaad zonde om 90 euro uit te geven voor een dekje wat je een paar maanden per jaar gebruikt. urosa schreef:2 jaar wachten op een dekje, wow! Wel echt super fijn dat je nu kan genieten van je aankopen Iris!
Ik heb nog wel een kortingscode bij ES zelf, wat natuurlijk ook heel mooi is, maar dat is vast niet zo snel dat ik hem morgen of overmorgen heb.. Wat denken jullie bij Hypostore (en de post) nu rond de feestdagen? Of is de Mahogany Glimmer mooier dan de zwarte op een donkerbruin paard? Beide kan echt niet..
Euridicey schreef:@Irisscope Dekjes staan goed en wat een heerlijk grote bak heb je daar ook!
Hypostore is altijd lekker snel, probleem is dat het hier maar 30 minuten rijden is daarnaar toe >_< Ik ben heel dichtbij om een nieuw setje te scoren...
Als ze op 30 minuten rijden zaten, was ik vandaag of morgen even gegaan
Ik wil er nog wel een keer naar toe! Maar voor nu toch maar eerst gewoon even online besteld