nienke07 schreef:Bianca.. foei! Hoe lang ken je me nou?!
Ha Nienke, rest nog niet gelezen, maar als reactie hier op: ik verwacht niets raars van jou, vandaar ook de vraag dat ik wel benieuwd was wat er nu eigenlijk bij verteld werd, is absoluut niet slecht bedoeld of met iets slechts insinuerends ofzo hoor

Kan me voorstellen dat je als je bvb. geen vertrouwen hebt in een zadel, je zegt: gratis geleverd, omdat ik er niet voor in kan staan dat het 100% goed is, ofzo

Was wel benieuwd wat Roelke heeft en of het gewoon een goed zadel is of een twijfelgeval, ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen namelijk want hij ziet er leuk uit

Ik gooi zelf heel af en toe wel eens een zadel online dat niet deugt, met duidelijk de waarschuwing erbij wat niet goed is en waarom ik hem niet voor de normale prijs wil verkopen. Is altijd wel iemand blij mee te maken die de boel toch al helemaal wilde verbouwen ofzo

*gaat rest lezen*
[edit] Aha, ja kan me helemaal voorstellen dat je er dan gewoon vanaf wilde...wèg ermee, klaar en uit.
Super zonde hoor want ik zie toch echt wel hele leuke ontwerpen van ze langs komen, vind dat ze de zadels een leuke karakteristieke vormgeving mee geven. Zonde dat ze het dan voor zichzelf kapot maken....