Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Diaz: ja dat was echt zo maf...op de foto te zien wist ik eigenlijk zeker dat het een maat 0 zadel moest zijn, zo baggervet ben je nou ook weer niet daarIs maar een klein beetje spek en dat hoort makkelijk in een Arizona maat 1 te passen, ik pas er met minstens zo'n zelfde achterwerk ook prima in
Hij lag er wel erg bovenop te zweven nog inderdaadIk vind dat echt ZO jammer van dat VPS...perfect als het ingereden is hoor, maar de zadels liggen er als ze nieuw zijn zonder ruiter nog bovenop als een kamelenzadel ofzo
Gelukkig zakt het wel direct in onder het ruitergewicht maar onbelast blijft het er een poosje suf uit zien.
Wubbo: dat is ideaal inderdaad, staat ook wel chique, dat bruin bij haar
Unihorses: oef.... 1 van de 2 bulten zijn nog wel te ontwijken, maar allebei?? Die singel moet toch ergens liggen.... je zou eigenlijk moeten kunnen werken met een onderlage onder het middenstuk, en daar een gaatje uitknippen op die plaats...maar dat valt dan weer niet mee met aansingelen denk ik... zou een Tixerant-achtige singel niet kunnen werken?
Coentjuh: gewoon naar een kleermaker brengen? Die krijgt dat vast wel voor elkaar
pmarena schreef:Geen idee, zo dik is het op zich toch niet als je de inlages eruit haalt en de boel plat drukt?
Coentjuh schreef:Jep is dichte variant.
Dik pak zeg je, maar dat is met de HALF pad van Grandeur toch ook? Dat scheelt niet zoveel?