PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 14:53

Lapach schreef:
xjanabananax schreef:
Ik heb gister mijn horselet bestelling op kunnen halen en toch wel heel erg blij met wat ik heb gekocht. Denk dat ik de leggings ook makkelijk zal pakken naar de sportschool :o
[ [url=m/VueKzD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hJjbtY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P6UQti.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi!!
Ik ben vandaag helemaal happy, de Atlantic gescoord voor €60 <3

Oh wauw waar is je dat gelukt *\o/*

Lapach

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 15:32

Mooi!!
Ik ben vandaag helemaal happy, de Atlantic gescoord voor €60 <3[/quote]

Oh wauw waar is je dat gelukt *\o/*[/quote]

Marktplaats **\O/**

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 16:28

Lapach schreef:
Mooi!!
Ik ben vandaag helemaal happy, de Atlantic gescoord voor €60 <3

Oh wauw waar is je dat gelukt *\o/*[/quote]

Marktplaats **\O/**[/quote]

Geluksvogel :D :D

maessie

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 21:11

Ruitergoed heeft ook de anniversary collectie zag ik. Maar net het jasje dan weer niet. -O-

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 21:18

Jeej, twee van de drie frontriemen heb ik al verkocht! *\o/*

@Anouk: Ik ben ook een mega fan van de Willow shirts, maar heb er totaal geen last van dat ze gaan stinken. Geen idee waar dat dus aan kan liggen, maar wel vervelend! -O-

shetlander10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 21:34

helaas heb ik de horselet net gemist, vind het echt super jammer maar misschien over een jaartje ofzo weer een kans :) nu vroeg ik mij af of iemand toevallig de faded fuchsia de koop heeft in maat full. ik wil die al ontzettend lang heel graag!:)

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 21:39

shetlander10 schreef:
helaas heb ik de horselet net gemist, vind het echt super jammer maar misschien over een jaartje ofzo weer een kans :) nu vroeg ik mij af of iemand toevallig de faded fuchsia de koop heeft in maat full. ik wil die al ontzettend lang heel graag!:)

Jammer dat je het gemist hebt. Als het goed is is The Horselet er weer over een halfjaartje :j

GekOpFjorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 21:43

Afbeelding

Iemand deze al?
Vind ze zo mooi maar aardig aan de prijs

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 21:44

Ik heb zo wel de champagne als de dark sky :)

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 21:52

Ik heb de champagne. Gebruik ‘m als tussenjasje.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 22:13

Ze zitten echt super fijn! Gebruik ze zelfs als nette (tussen) jas :')

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 22:14

Hier de morrocan en monaco, erg fijne jasjes! Hier ook als zomerjasje idd.

Net nog het Moss shirt weten te bemachtigen. Hoef ik toch niet huntergreen oid te mix en matchen, helemaal blij mee :D

shetlander10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 22:18

Figo88 schreef:
shetlander10 schreef:

Jammer dat je het gemist hebt. Als het goed is is The Horselet er weer over een halfjaartje :j

oh dat zou super zijn! ben benieuwd :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 22:32

Bij mij ligt het eraan bij de Willow shirts. Na een goede les kunnen ze echt wel bij de was omdat ik dan echt gezweet heb en dan ruiken ze zeker.. Maar als ik er gewoon mee gereden heb, kunnen ze meestal de volgende dag nog wel een keer weer aan, dan ruiken ze niet. Ik vind dat deze shirts juist minder snel ruiken dan "normale" kleding of ES..

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 23:21

Texas02 schreef:
Bij mij ligt het eraan bij de Willow shirts. Na een goede les kunnen ze echt wel bij de was omdat ik dan echt gezweet heb en dan ruiken ze zeker.. Maar als ik er gewoon mee gereden heb, kunnen ze meestal de volgende dag nog wel een keer weer aan, dan ruiken ze niet. Ik vind dat deze shirts juist minder snel ruiken dan "normale" kleding of ES..

Mijn dochter vind ze ook niet fris ruiken, zelfs niet nadat ze gewassen zijn met ariel pods, en dan die speciaal voor sportkleding........

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-21 23:40

Na het wassen zijn ze hier weer helemaal fris, met gewoon wasmiddel..

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 00:35

Ik was alles met Wasparfum. Heerlijk

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-21 05:53

Hier zijn ze na het wassen ook weer gewoon schoon, zonder wasmiddel want dat mag niet van mn vriend :') krijgt ie jeuk zegt ie _O- dus qua wassen geen problemen mee
Bij mij stinken ze al als ik van huis naar de stal loop en niet zweet bijwijze van.. dus jaa daar baal ik echt wel van, heb het ook bij allemaal. En zoals ik al schreef eerder, bij andere kleren echt nooit last van..

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 08:56

anoukwendy schreef:
Hier zijn ze na het wassen ook weer gewoon schoon, zonder wasmiddel want dat mag niet van mn vriend :') krijgt ie jeuk zegt ie _O- dus qua wassen geen problemen mee
Bij mij stinken ze al als ik van huis naar de stal loop en niet zweet bijwijze van.. dus jaa daar baal ik echt wel van, heb het ook bij allemaal. En zoals ik al schreef eerder, bij andere kleren echt nooit last van..

Anders even contact zoeken hierover, willen ze vast wel meedenken lijkt me. Super vervelend probleem

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 10:54

Ik heb een spuitflacon gevuld met azijn in de badkamer waarmee ik iedere x de oksels inspuit voor het wassen en dat werkt goed tegen vieze zweet luchtjes

Paelja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 12:01

Gisteren de ES Emerald gescoord voor €55,- *\o/* nog helemaal nieuw! Maar ik vind helaas nergens meer shirtjes oid...

Iemand enig idee welk shirtje of welke andere collectie bij de emerald past? _/-\o_

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 12:07

Paelja schreef:
Gisteren de ES Emerald gescoord voor €55,- *\o/* nog helemaal nieuw! Maar ik vind helaas nergens meer shirtjes oid...

Iemand enig idee welk shirtje of welke andere collectie bij de emerald past? _/-\o_

Mondoni heeft een goede match :j

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 12:10

Oké ik verander continu van plan :') Wil niet teveel geld uitgeven, dus kan niet alles kopen wat ik mooi vind. Maar wat ik wel graag zou willen, is een dressuur dekje (full) met zwarte bies. Bijv. de PS Anthracite lijkt mij erg mooi, alleen is die op MP enkel in maat cob. Liefst een tweedehandsprijsje < €70. Iemand een tip? :D

Kleine toevoeging; de bow zadeldekjes heb ik niks mee, en roze dus ook niet haha

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-21 13:11

Thirza schreef:
Ik heb een spuitflacon gevuld met azijn in de badkamer waarmee ik iedere x de oksels inspuit voor het wassen en dat werkt goed tegen vieze zweet luchtjes

Jaa maar na het wassen is het er dus gewoon uit

Heb ps wel eens gekontakt maar die hebben er schijt aan, had ook niet anders verwacht en weet niet wat ze kunnen doen maar toch, denk misschien hebben ze tips ofzo

xjanabananax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-21 13:28

anoukwendy schreef:
Jaa maar na het wassen is het er dus gewoon uit

Heb ps wel eens gekontakt maar die hebben er schijt aan, had ook niet anders verwacht en weet niet wat ze kunnen doen maar toch, denk misschien hebben ze tips ofzo

De shirtjes van PS of Sweden zijn over het algemeen alleen maar polyester en elastaan, beide synthetische materialen. Dit ademt niet want het laat (bijna) geen lucht door. Je zweet heeft dan niet echt de kans om te verdampen laat maar zeggen en op je huid kan het dan reageren met de bacteriën waardoor het meer gaat stinken.

Ik zie bij equestrian stockholm staan dat de shirtjes bijvoorbeeld ventilerende stukken gebruiken onder de oksel waardoor dit meer voorkomen wordt en de andere shirtjes van hun bevatten bijvoorbeeld weer een groot deel katoen. Andere merken durf ik niet te zeggen maar dit zal echt voornamelijk door materiaal samenstelling komen.

Edit: De bacteriën die de geur veroorzaken schijnen polyester ook een erg fijne stof te vinden om zich in te huisvesten :')