PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anoukwendy

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 17:52

Vond hem hierboven grijzig lijken, ligt misschien aan mn telefoon dan

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 18:01

Ohhh zelfs ik vind die Pink Pearl mooi, maar heb echt níks roze.. ben anti-roze en heb alleen hengsten en ruinen.. maar, hij is toch wel mooi :')

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 18:06

Vind de ps met ruffles eigenlijk toch wel heel gaaf <3 Vanwege corona minder werk, dus moet wat zuiniger zijn, lastig!

Ben al meerdere nieuwe velvet setjes te koop tegen gekomen, waarom zou je dan bestellen?
Staat een navy set van 3 voor 250 euro op Facebook (was 165 nieuw dacht ik), wat een bizarre prijs! :oo

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 18:12

ricojoreen schreef:
Vind de ps met ruffles eigenlijk toch wel heel gaaf <3 Vanwege corona minder werk, dus moet wat zuiniger zijn, lastig!

Ben al meerdere nieuwe velvet setjes te koop tegen gekomen, waarom zou je dan bestellen?
Staat een navy set van 3 voor 250 euro op Facebook (was 165 nieuw dacht ik), wat een bizarre prijs! :oo

Zullen zat mensen zijn die denken een slag te kunnen slaan omdat deze limited zijn natuurlijk.
En wie weet lukt het ze ook nog.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 18:18

ricojoreen schreef:

Ja die zag ik ook, bizar

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 18:20

Ja ik zag die Velvet ook al! Die maken er vast dik winst op! Hier heb ik de Velvet plum maar die gaat niet weg. Hij is zo mooi!! Op foto's zag ik inderdaad dat kleuren nog wel eens verschilde per foto maar in het echt is het echt mega mooi!

<3
Afbeelding

avensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 19:06

Dark sky op m’n zwartje <3

Afbeelding

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 19:20

anoukwendy schreef:
Vond hem hierboven grijzig lijken, ligt misschien aan mn telefoon dan

De camera van m'n telefoon pakt de kleur niet helemaal goed op, denk door het glanzende stofje. Hij is idd wel gwn zwart

Die velvet plum vind ik zo toch wel mooi! Vind het wel stom dat sommige mensen op mp het blijkbaar puur hebben gekocht voor de verkoop. Het is al niet bepaald goedkoop en vind het niet echt aardig tegenover de mensen die hm wel echt graag wilden. Ik koop bij zulke mensen bij voorbaat al niks.

Wauw heel mooi die dark sky op een zwarte! <3
Laatst bijgewerkt door Lottekuhh_x op 19-11-20 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

xtessax83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 19:25

Urbiezira schreef:
Wellicht niet mijn meest charmante foto's :+ , maar voor het idee:

[ [url=m/Iduis8.jpg]Afbeelding[/url] ]
ES Amazonite met de Felix Bühler Performance Long Sleeve, kleur Green Lake. Heb ook een rij-jas Mia in dezelfde kleur. Kleurt echt heel fijn met elkaar.

[ [url=m/TkKVco.jpg]Afbeelding[/url] ]
ES Winter Rose met de Felix Bühler long sleeve polo, kleur Frozen Berry. Past inderdaad niet perfect, zoals Lorette ook al zei, dus ben nog even aan het kijken of ik die hou of niet. Hangt ook een beetje af van wat de kortingen bij ES gaan doen met black friday, of ik dan het winter rose vest koop of niet. Maar heb toch wellicht graag een shirtje erbij, dus misschien dat ik het voor dit kleine kleurverschil wel zo laat.

Ik denk dat je laaste wel mooi is bij de rose beeze die ik heb. Mocht je hem kwijt willen heb ik eventueel wel interesse :j

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 19:41

Lotte_Wessel schreef:
Ja ik zag die Velvet ook al! Die maken er vast dik winst op! Hier heb ik de Velvet plum maar die gaat niet weg. Hij is zo mooi!! Op foto's zag ik inderdaad dat kleuren nog wel eens verschilde per foto maar in het echt is het echt mega mooi!

<3
[ [url=m/AE6xIh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ‘m via een webshop in Oostenrijk nog kunnen bemachtigen. <3
Nu nog zoeken naar een shirtje dat erbij past. :))

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 20:01

Kaitlyn schreef:
Lotte_Wessel schreef:

<3
[ [url=m/AE6xIh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ‘m via een webshop in Oostenrijk nog kunnen bemachtigen. <3
Nu nog zoeken naar een shirtje dat erbij past. :))

Je zult er vast blij mee zijn! Hij is erg mooi!! Ik moet nog even wachten voor ik hem kan gebruiken gezien ik een paard heb die met pensioen is en 2 jaarlingen haha! Maar toch, kan niet wachten!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 20:07

Ja staat denk ik heel mooi op mijn bruine <3
Afbeelding

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 20:13

Er staat ook een grenadine jump op marktplaats. Voor de liefhebber :)

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 21:17

O wauw mooi allemaal!

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 21:30

Zag in de PS of Sweden en Equestrian Stockholm facebook groep ook al de Velvet plum set te koop voor 150 euro. Snap niet dat iemand hem maandag koopt en donderdag verkoopt voor 20 euro meer, maar goed mocht iemand hem dus nog zoeken/willen staat er dus een op facebook.

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 22:43

Beetje sneu he..
Snap dat hij misschien tegenvalt, maar er dan meer voor vragen snap ik niet |o

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 23:41

Zo flauw, dat mensen het dan voor meer gaan verkopen. Maar ja, het is en blijft wat de gek ervoor geeft natuurlijk...

Hier trouwens wel iets leuks, want ik kom er net achter dat het shirt wat ik al de hele dag aan heb (jawel, echt waar) precies past bij de Winter Rose! Had het gekregen van mijn moeder een tijdje geleden alweer, dus had er helemaal niet meer bij stilgestaan. Ta da!

Afbeelding

En voor de liefhebber: https://www.zara.com/nl/nl/tricot-trui- ... v2=1549386

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 00:29

Gek, @Lotte_Wessel, eerder de velvet op een paard vond ik 'm echt niet mooi staan, maar op jouw foto vind ik m'wel weer echt heel mooi! lijkt alsof de stof op jouw foto aardig goed tot z'n recht komt. En zo'n dekje moet je natuurlijk eigenlijk ook gewoon in het echt zien om echt een goede indruk te krijgen :D

@Urbiezira, ik word helemaal blij van deze perfecte kleurgelijkenis _/-\o_

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 07:39

Sellyxx schreef:
Gek, @Lotte_Wessel, eerder de velvet op een paard vond ik 'm echt niet mooi staan, maar op jouw foto vind ik m'wel weer echt heel mooi! lijkt alsof de stof op jouw foto aardig goed tot z'n recht komt. En zo'n dekje moet je natuurlijk eigenlijk ook gewoon in het echt zien om echt een goede indruk te krijgen :D

@Urbiezira, ik word helemaal blij van deze perfecte kleurgelijkenis _/-\o_

Klopt ik vond hem op de website verschillend overkomen maar zo in het echt is het bijna een kleur tussen rood en paars in en is eigen best wel chique vind ik zelf. Hij is erg mooi!

Wat een toeval urbiezira! Altijd fijn wanneer je opeens zo matches :D staat erg mooi!

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 08:07

Denken jullie dat ik het ES champagne dekje bij BF ergens met korting kan kopen?

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 08:13

Ik heb tot nog toe alleen gelezen dat de Dark Sky van ES uitgesloten is voor BF (dat vermeldde ze zelf vriendelijk op FB), dus wat mij betreft zijn alle andere kleuren mogelijk. Maar denk wel dat je op de wat oudere kleuren meer kans maakt

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 08:15

Ik heb ook gezien dat de Smaragd ook niet mee doet bij ES.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 08:35

10 december komt de golden brass terug, faded fushia 3 december

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 08:39

Die faded fuchsia vind ik ook tof! Ik zag hem alleen wel vaker tweedehands waarbij de stof een grote vlek had gekregen (niet door het zadel maar door die special stof vaak langs de rand) dat geeft bij mij wat twijfel om hem aan te schaffen.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 08:50

Nessie schreef:
Die faded fuchsia vind ik ook tof! Ik zag hem alleen wel vaker tweedehands waarbij de stof een grote vlek had gekregen (niet door het zadel maar door die special stof vaak langs de rand) dat geeft bij mij wat twijfel om hem aan te schaffen.

Wat voor vlekker? Mijne is nog heel mooi, het is dezelfde soort stof als alle andere dekjes alleen dan dat de kleuren overgaan, of bedoel je dat met special stof?