Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ricojoreen schreef:Vind de ps met ruffles eigenlijk toch wel heel gaafVanwege corona minder werk, dus moet wat zuiniger zijn, lastig!
Ben al meerdere nieuwe velvet setjes te koop tegen gekomen, waarom zou je dan bestellen?
Staat een navy set van 3 voor 250 euro op Facebook (was 165 nieuw dacht ik), wat een bizarre prijs!
ricojoreen schreef:Vind de ps met ruffles eigenlijk toch wel heel gaafVanwege corona minder werk, dus moet wat zuiniger zijn, lastig!
Ben al meerdere nieuwe velvet setjes te koop tegen gekomen, waarom zou je dan bestellen?
Staat een navy set van 3 voor 250 euro op Facebook (was 165 nieuw dacht ik), wat een bizarre prijs!
anoukwendy schreef:Vond hem hierboven grijzig lijken, ligt misschien aan mn telefoon dan
Urbiezira schreef:Wellicht niet mijn meest charmante foto's, maar voor het idee:
[ [url=m/Iduis8.jpg]Afbeelding[/url] ]
ES Amazonite met de Felix Bühler Performance Long Sleeve, kleur Green Lake. Heb ook een rij-jas Mia in dezelfde kleur. Kleurt echt heel fijn met elkaar.
[ [url=m/TkKVco.jpg]Afbeelding[/url] ]
ES Winter Rose met de Felix Bühler long sleeve polo, kleur Frozen Berry. Past inderdaad niet perfect, zoals Lorette ook al zei, dus ben nog even aan het kijken of ik die hou of niet. Hangt ook een beetje af van wat de kortingen bij ES gaan doen met black friday, of ik dan het winter rose vest koop of niet. Maar heb toch wellicht graag een shirtje erbij, dus misschien dat ik het voor dit kleine kleurverschil wel zo laat.
Lotte_Wessel schreef:Ja ik zag die Velvet ook al! Die maken er vast dik winst op! Hier heb ik de Velvet plum maar die gaat niet weg. Hij is zo mooi!! Op foto's zag ik inderdaad dat kleuren nog wel eens verschilde per foto maar in het echt is het echt mega mooi!![]()
[ [url=m/AE6xIh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaitlyn schreef:Lotte_Wessel schreef:Ja ik zag die Velvet ook al! Die maken er vast dik winst op! Hier heb ik de Velvet plum maar die gaat niet weg. Hij is zo mooi!! Op foto's zag ik inderdaad dat kleuren nog wel eens verschilde per foto maar in het echt is het echt mega mooi!![]()
[ [url=m/AE6xIh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ‘m via een webshop in Oostenrijk nog kunnen bemachtigen.![]()
Nu nog zoeken naar een shirtje dat erbij past.
Sellyxx schreef:Gek, @Lotte_Wessel, eerder de velvet op een paard vond ik 'm echt niet mooi staan, maar op jouw foto vind ik m'wel weer echt heel mooi! lijkt alsof de stof op jouw foto aardig goed tot z'n recht komt. En zo'n dekje moet je natuurlijk eigenlijk ook gewoon in het echt zien om echt een goede indruk te krijgen
@Urbiezira, ik word helemaal blij van deze perfecte kleurgelijkenis
Nessie schreef:Die faded fuchsia vind ik ook tof! Ik zag hem alleen wel vaker tweedehands waarbij de stof een grote vlek had gekregen (niet door het zadel maar door die special stof vaak langs de rand) dat geeft bij mij wat twijfel om hem aan te schaffen.