ik hoor het wel denk ik !
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
minikatje schreef:romyloverrr schreef:edit , ik kan de post niet meer wijzigen.
( maar dan zou hij 3,5 jaar in de voorraad moeten hebben gelegen ? )
omdat niet alles zomaar 1,2,3 verkocht is.
vraag marena maar eens na
als alles zomaar verkocht zou worden zouden er ook geen aanbiedingen en opruimingen zijn.
pmarena schreef:Zo vond ik het ook zo idioot dat jij toen zo klem zat in die Arizona, terwijl er veel dikkere achterwerken prima in die maat passen normaal gesproken! Soms valt de 1 of de ander toch wat anders uit... is wel jammer want zo kun je nooit echt iets afschrijven van een merk of model, want als er 1 niet bevalt kan een ander nog wel buitengewoon fijn zijn.:
Coentjuh schreef:Ik ben al een paar jaar bezig met het onmogelijkeHeb hier een kleurrijke showblanket liggen voor onder mijn Missoula Nut. Met mijn 'nieuwe' HAF pad wordt dat echt wel te dik voor onder het zadel. Met de GRANDEUR pad die ik ook heb zou het wel gaan, maar eigenlijk zoek ik iemand die:
Mijn tweedehandse/oudere HAF pad om kan bouwen/in kan korten tot 'HALF PAD'? En daarbij een inkeping/knipje bij de schoft in kan maken.
Coentjuh schreef:Coentjuh schreef:Ik ben al een paar jaar bezig met het onmogelijkeHeb hier een kleurrijke showblanket liggen voor onder mijn Missoula Nut. Met mijn 'nieuwe' HAF pad wordt dat echt wel te dik voor onder het zadel. Met de GRANDEUR pad die ik ook heb zou het wel gaan, maar eigenlijk zoek ik iemand die:
Mijn tweedehandse/oudere HAF pad om kan bouwen/in kan korten tot 'HALF PAD'? En daarbij een inkeping/knipje bij de schoft in kan maken.
Meer mensen met een ideetje?
Diaz, als ik heel eerlijk ben ligt mijn Missoula Nut ook niet altijd stil op mijn Arabje. HAF pad en FRA singel en VPS systeem, maakt allemaal niets uit. Probleem is ook dat de pony iets scheef is en mijn scoliose in mijn rug ook in die richting meewerkt (helaas) zodat we af en toe te ver naar rechts hangen.
Unihorses, wat een lastig verhaal. De bulten kunnen niet makkelijk verwijderd worden?