Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jennglenn schreef:_Bootsie schreef:Tip! Kortingscode gezocht en bij PS gaat er met de code KELLY20 nog 20% vanaf (ook op de sale)
Mijn mandje stond al een tijdje klaar maar ga het er met deze korting nu maar eens afrekenen haha!
Nog een vraagje eerst, hoe vallen de Karen broeken? Een broek is kapot en 'moet' nu natuurlijk een nieuwe.
Overigens, de aflevering van BOOS met Tim Hofman, gaat over paardenspullen waaronder oplichting met ES spullen
Farjen schreef:Welke heb je besteld billionache? Waarschijnlijk ben je het sneller kwijt als je verkoopt ipv retourneren
_Lorette_ schreef:Na de horselet zag je ineens de wereld aan bow setjes voorbij komen op MP. Maarrrr je zult net die ene zijn die de originele verkoopprijs heeft betaald en vervolgens net in die tijd de spullen wil verkopen... Ik heb ook wel spullen te koop gezet die net in die tijd in de aanbieding kwamen. Kan wel de originele factuur laten zien.
Kiwiaa schreef:Jammer dat de golden brass niet meer in full beschikbaar is, ik had hem zo gekocht danmaar heb wel goede hoop datie niet zo populair is en er nog wel wat voorraad over gaat zijn waardoor die in de sale komt..
Roulette_ schreef:Is iedere keer als er sale is, zal binnenkort ook wel weer een hoop bij komen aangezien zowel PS als Ruitergoed nu uitverkoop hebben.
Vind het zelf ook niet zo netjes om op die manier geld te verdienen, maar er is weinig wat we eraan kunnen doen. Sommige verkopers komen opvallend vaak voorbij, daar zou ik uit principe niet van kopen.
billionache schreef:Ik heb per ongeluk dubbel besteld bij PS zelf. Mailtje gedaan omdat het pakket nog niet verzonden is maar ze doen niet aan bestellingen annuleren...
Weet iemand hoe het met retourneren zit, betaal je hiervoor extra? Ik heb laten leveren in een UPS punt, kan ik dit gewoon niet ophalen dat ze het automatisch terugsturen naar PS?en krijg ik dan het hele bedrag terug?
snorremans schreef:Wat een leuk topic!Ik was Le Mieux fan, lekker simpele dekjes voor op mijn bonte pony.
Maar de PS en ES dekjes trekken mij wel heel erg, helemaal met in de toekomst een zwart paard onder het zadel!
Was even zoeken naar een site waar ik dit dekje nog kon bestellen maar de eerste ES is een feit al zal ik nog even moeten wachten tot ik hem daadwerkelijk ga gebruiken![]()
[ [url=m/GyBqsm.png]Afbeelding[/url] ]
anoukwendy schreef:urosa schreef:Twijfel nu ook wel een beetje toch bij PS te bestellen ipv af te wachten tot de Horselet. De sale is zowat een Horselet of niet?
Jaa 75% korting met die code op kleren geloof ik en 65% op dekjes