Zou toch wat zijn als je ze niet eens kan wassen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Getup schreef:mirneberends schreef:Nog steeds twijfel ik of ik mijn steel blue in de was ga doen. Ik wacht gewoon even af tot mijn moeder haar eigen ES heeft uitgewassen. Ik zal je op de hoogte houden met details
Niet naar jou persoonlijk, maar:
Het is een gebruiksartikel, een paardendekje , wat is het probleem? Gewoon in de wasmachine op 30 graden en klaar. Hoe viezer, hoe lastiger het er uit gaat
![]()
Sorry, maar lees vaker dat mensen hun dekjes niet durven te wassen , of ( op facebook) zeggen dat ze alleen opgewassen dekjes kopen, omdat ze ze zelf willen wassen. Alsof dat zo ingewikkeld is. Overigens alleen in de ES / PS groep.
Of ben ik nu zo lomp, dat ik Daar niet eens over twijfel? Dekje wat vies? Dekje wassen en weer gebruiken. Klitteband uiteraard goed dicht . En klaar
Edit: knap paard !
anoukwendy schreef:Leuk paard heb je mirneberends!
Mylene die past idd goed erbij!
Ik heb vandaag de dark sky gebruikt
[ [url=m/PsKgpf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KPVQCQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jullie willen vast ook wel even lachen, zo rijden we erbij. Ik heb 2 joggingsbroeken aan en zn deken eroverheen omdat ik altijd winterbenen krijg. Doet echt zo zeer dat ik dan niet meer kan lopen dus dan maar zo
[ [url=m/328BdC.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit is gewoon genieten
Zeg maar eens tegen een paard die hier echt van geniet dat ie rustig aan moet doenjezus wat een crossmonster, zelfs een schoen kwijt
![]()
[ [url=m/guYxGX.jpg]Afbeelding[/url] ]
anoukwendy schreef:Leuk paard heb je mirneberends!
Mylene die past idd goed erbij!
Ik heb vandaag de dark sky gebruikt
[ [url=m/PsKgpf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KPVQCQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jullie willen vast ook wel even lachen, zo rijden we erbij. Ik heb 2 joggingsbroeken aan en zn deken eroverheen omdat ik altijd winterbenen krijg. Doet echt zo zeer dat ik dan niet meer kan lopen dus dan maar zo
[ [url=m/328BdC.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit is gewoon genieten
Zeg maar eens tegen een paard die hier echt van geniet dat ie rustig aan moet doenjezus wat een crossmonster, zelfs een schoen kwijt
![]()
[ [url=m/guYxGX.jpg]Afbeelding[/url] ]