tennan schreef:Was er nog meer behoefte aan een centraal bitloostopic? Hier wel namelijk
Jep, hier ook!
Alleen ik durf hem zelf niet te maken, er komt zó vaak discussie als er het woord 'bitloos' is gevallen..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Swift schreef:Ik had gister een gloednieuwe Ghost en een zeer dwarse IJslander onder mijn kont. We hebben heel veel dwaze acties gehad en de Ghost bleef perfect liggen en ik bleef dankzij de wrongen perfect zitten.
Ik vind zelf de dijwrongen van de Ghost fantastisch! Ze geven steun zonder je in een houding te dwingen. Kniewrongen heb ik vaak niet zoveel aan omdat ik klein ben en zonder wrongen mis ik toch net dat stukje steun dus ik ben erg blij met dijwrongen
Maartje1990 schreef:Is de strada ook een semi boomloos zadel doordat de boom ies flexibel is of wordt dit niet als een semi boomloos gezien?
pmarena schreef:Hihi Helene, ik zie het helemaal voor me
Wat een ei zeg die Kiwi
Mariett schreef:tennan schreef:Was er nog meer behoefte aan een centraal bitloostopic? Hier wel namelijk
Jep, hier ook!
Alleen ik durf hem zelf niet te maken, er komt zó vaak discussie als er het woord 'bitloos' is gevallen..
pmarena schreef:Even snel: nope, dat is een oude fiberglas pommel. Dat is waarschijnlijk gewoon een M, maar eigenlijk kan je deze beter even vergeten qua maat want we hebben nu al jaren PU pommels.
Dat is kunststof en die waren in het begin allemaal wit.
Maar nu alweer jaren in kleuren die precies zo fel zijn als de sjablonen
Zie: http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Zadel ... mmel-Fork/
[ Afbeelding ]
De PU pommels kunnen qua maatvoering wel weer een stukje anders vallen dan de pommel die je nu hebt dus als je een nieuwe pommel zou willen bestellen kan je beter alleen kijken naar de sjablonen
cherell0 schreef:Zo klinkt het wel 2X zo sneu, maar ik ben de schaapjes dan wel heel dankbaar ...
Kwetal schreef:cherell0 schreef:Zo klinkt het wel 2X zo sneu, maar ik ben de schaapjes dan wel heel dankbaar ...
Ik ben zelf vegetariër, maar deze schaapjes worden ook geslacht om op te eten, dus niet uitsluitend voor hun velletje gefokt, zoals sommige andere rassen. Ze hebben hun hele leven gewoon ergens buiten op een heide gelopen (of weiland) met hun moeders en later ook nog met elkaar, want een heel jong schaapje is te klein om op te eten (of om er een vel van te maken) Dit zijn geen schapen waarbij de "kont is gescalpeerd" zonder verdoving, vanwege infectiegevaar in de huidplooien. Dus allemaal iets leuker dan bijvoorbeeld een varken.
We zijn trouwens ook op zoek naar kunstvel....
cherell0 schreef:Sorry kwetal, over je bericht heen gelezen.
Ik eet zelf nouwelijks vlees maar ben geen vegetariër.
Ik ben me wel heel bewust van wat er met de beesten gebeurd en ben ook voorstander van alles gebruiken.
Het is altijd erg fijn als het dier een mooi leven heeft gehad voor zolang het duurt.
Wat voor vel zoek je ?
Mijn moeder is naaister en heeft een hoop...
eh...watte?Citaat:Is vachtvilten dan niet iets?