Seizoenscollecties

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:18

MoniekV schreef:
Ik vind Eskadron niet geweldig, als de black BS een walnut streep had gehad ipv rood had ik hem nog wel gewild maar helaas :'). Petrol is nog wel een leuk kleirtje maar gaat denk ik teveel op capri lijken.

Petrol is wel een stuk donkerder dan capri :j En met de nieuwe modellen dekjes ook met een walnut biesje en erg chique vind ik.

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:20

Capriootje schreef:
MoniekV schreef:
Ik vind Eskadron niet geweldig, als de black BS een walnut streep had gehad ipv rood had ik hem nog wel gewild maar helaas :'). Petrol is nog wel een leuk kleirtje maar gaat denk ik teveel op capri lijken.

Petrol is wel een stuk donkerder dan capri :j En met de nieuwe modellen dekjes ook met een walnut biesje en erg chique vind ik.

Oh dan maakt ie nog kans :')

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 13:22

Met Eskadron heb ik helemaal niks, maar die nieuwe Anky Baltic Sea en Anky Light Denim vind ik wel heel erg gaaf :D

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 14:04

Waarom maken die rotzakken een collectie met zwart als ik geen eskadron dekjes meer wil? >;) Misschien dat ik een halster koop, ook al gebruik ik die nauwelijks.

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 14:11

Nies_ schreef:
Waarom maken die rotzakken een collectie met zwart als ik geen eskadron dekjes meer wil? >;) Misschien dat ik een halster koop, ook al gebruik ik die nauwelijks.

Voor het idee dat je toch iets hebt gekocht :').

Capriootje

Re: Seizoenscollecties 2015/2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 14:18

Dat is balen San, zul je altijd zien. Een zwart halster met walnut zal wel gaaf staan op Angel!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 16:06

Janine1990 schreef:
Fair Play heeft ook gaaf spul! In wat voor prijsklasse vallen die jassen? En mutsen... die zijn zó gaaf!

Ik kan je alleen vertellen wat ze bij mij gaan kosten.
Jassen en bodywarmers tussen de 45 en 100 euro (100 euro is de patricia, cameron rond de 75.)
Mutsen zijn vrij duur. Tussen de 20 en 25 euro.

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 16:43

Veulen84 schreef:
Janine1990 schreef:
Fair Play heeft ook gaaf spul! In wat voor prijsklasse vallen die jassen? En mutsen... die zijn zó gaaf!

Ik kan je alleen vertellen wat ze bij mij gaan kosten.
Jassen en bodywarmers tussen de 45 en 100 euro (100 euro is de patricia, cameron rond de 75.)
Mutsen zijn vrij duur. Tussen de 20 en 25 euro.

Wat kosten de rijbroeken ongeveer? En zijn die een beetje fijn?

Ik moet opzoek naar nieuwe rijbroeken :')

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 16:46

Ligt het aan mij of lijkt de eskadron vanille ook heel erg op de banana?
Laatst bijgewerkt door jesss_amigo op 12-08-15 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 16:47

jesss_amigo schreef:
Licht het aan mij of lijkt de eskadron vanille ook heel erg op de banana?

vanilla zal idd een banana remake zijn, ze zijn daar in Duitsland natuurlijk ook niet gek :P

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 16:48

Nee dat ligt niet aan jou, is alleen met zwart ipv bruin maar lijkt onwijs. Straks zullen de eerste vergelijkings foto's wel verschijnen op pferdetrends

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 18:12

MoniekV schreef:

Je moet bij de rijbroeken even wennen aan de comfitech. Dat is het kunstleren zitvlak. Dat is zo zacht en soepel. Verder hoor ik alleen maar mensen dat ze er nog 1 willen ;)
De electra, jenny en Roxana zitten in de collectie nu al, die kosten allemaal tussen de 75 en 87 euro. Met de electra rij ik me wedstrijden. Super chique.

De mary wordt een prijspakker die gaat rond de 55 euro kosten.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 18:36

Veulen84 schreef:
MoniekV schreef:

Je moet bij de rijbroeken even wennen aan de comfitech. Dat is het kunstleren zitvlak. Dat is zo zacht en soepel. Verder hoor ik alleen maar mensen dat ze er nog 1 willen ;)
De electra, jenny en Roxana zitten in de collectie nu al, die kosten allemaal tussen de 75 en 87 euro. Met de electra rij ik me wedstrijden. Super chique.

Hebben ze lengtematen?
Ik ben stilletjes aan op zoek naar een witte rijbroek die beter zit dan de Harry's Horse die ik nu heb. Die zit op zich niet slecht, maar heeft steekzakken. Is gewoon aan de te ruime kant bij mijn buik en kont. Maar zit op de bovenbenen precies goed. Inmiddels heb ik de Anky Jeans rijbroek: http://www.divoza.com/nl/anky-xr652-rijbroek

En deze zit werkelijk waar SUBLIEM. Wil dat geld best voor een witte rijbroek neertellen, maar dan moet hij wel net zo fantastisch zitten als mijn nieuwe rijbroek. Ben er werkelijk mee in de zevende hemel <3

Van die broek heb ik overigens dus maat 42, maar in elke andere rijbroek met leren zitvlak heb ik maatje 50 ofzo. Oké, maar serieus, maat 46 zit me dan nog niet lekker... :( Geen beste foto, maar dit ben ik dus: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=564D69B7

Niet zo dik als mijn maat indiceert nee... Ik ben alleen een beetje lang en heb flinke bovenbenen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 18:58

Vind dr vanille mooi van eskadron
Alleen niet echt passend qua kleur op mn haflinger vind ik :/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 19:02

Vanille is helaas te flets voor mijn roodschimmel, zou t alleen al kopen omdat ik gek ben op vanille :P :')

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 19:36

MoniekV schreef:
Nies_ schreef:

Ja daarom en ze moeten natuurlijk wel matchende halsters hebben _O-

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:14

Veulen84 schreef:
MoniekV schreef:

Ik vind een leren zitvlak 10x niks dus ik denk niet dat hem dat gaat worden :o

MoniekV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:16

Nies_ schreef:
MoniekV schreef:

Ja daarom en ze moeten natuurlijk wel matchende halsters hebben _O-

Jaja zeker weten!

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 20:33

Nies_ schreef:

Koop dan een touw die gaan toch altijd stuk of verdwijnen op mystrieuze wijze (tenminste bij mij :') ) nooit te veel touwen! :')

Deze colli van eskadron is wel erg leuk misschien koop ik weer eens een nieuw dekje... Ahh en ik was net aan het sparen :(

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-15 22:18

Janine1990 schreef:
Hebben ze lengtematen?
Ik ben stilletjes aan op zoek naar een witte rijbroek die beter zit dan de Harry's Horse die ik nu heb. Die zit op zich niet slecht, maar heeft steekzakken. Is gewoon aan de te ruime kant bij mijn buik en kont. Maar zit op de bovenbenen precies goed. Inmiddels heb ik de Anky Jeans rijbroek: http://www.divoza.com/nl/anky-xr652-rijbroek
Niet zo dik als mijn maat indiceert nee... Ik ben alleen een beetje lang en heb flinke bovenbenen.

Geen lengte maten (helaas). De beenlengte is bij de meeste 71. Dat is wel vrij riant. Ik probeer altijd bij de broeken een maattabel op te nemen. Bv http://www.ruitersportimport.nl/422-thi ... a-chic.jpg . Die staan dan gewoon op de site bij de plaatjes. Kun je altijd van te voren beetje kijken of je de juiste maat hebt.

Ik merk zelf ook dat het echt heel erg verschilt per model. Niet eens per merk, maar ook gewoon nog eens echt per model. Dat maakt kopen wel veel lastiger.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 00:34

Moet even kijken hoe lang mijn Anky is. Maar het gaat erom waar de knie in is gezet zeg maar. En aan gezien een confectiemaat er vanuit gaat dat iemand met maat 42 en groter maar drie turven hoog is, komt dat bijna nooit uit.

Toegegeven dat ik er best wat af mag, ook al ben ik op een gezond gewicht.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 12:09

Eskadron collectie foto

Afbeelding

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 12:22

Capriootje schreef:
Eskadron collectie foto

[ [url=m/VMguiA.jpg]Afbeelding[/url] ]

O jee hier mag ik niet te vaak naar kijken.
Vind dat black met darkred wel erg mooi.
En black heeft natuurlijk het voordeel dat je gewoon je zwarte peesbeschermers eronder kunt doen.
Heb zelfs een set leren met rood elastiek.
( }:) Misschien toch 1 dekje O:) )

Valt me wel op dat ik dat petrol alleen in een cotton zie met een oornetje.

Teckelgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 12:27

Leuke dekjes zeg....nu nog een bijpassend paard :o

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-15 12:31

Volgensmij is dat dekje links in zwart en wit er ook in Petrol.. De Brilli's staan ook niet op deze foto dus zeker niet alles staat erop. Morgen de officiële product foto's!