Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LIQUITA schreef:Hallo, ik heb een vraagje.
Ik heb nu 2 jaar een wow zadel, en bij mij is al 3 x een schroefje afgebroken waar de headplate mee vast zit.
De eerste keer ontdekte de zadel fitter het bij een controle beurt. Geen idee dus hoe lang ik er zo mee heb gereden.
Nu controleer ik zelf m'n zadel voor ik ga rijden. De laatste 2 keren heb ik het schroefje horen breken tijdens het rijden.
Natuurlijk heb ik m'n zadel fitter weer een mail gestuurd om er naar te laten kijken. Maar ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die hier last van hebben?
Lima84 schreef:Crap, mn kussen is lek!! :-S zomaar ineens tijdens het rijden zat ik scheef... zucht. Mn fitter bestelt nu een nieuwe luchtzak gelukkig.
Maar eigenlijk wilde ik toch al andere kussens, iemand toevallig nog een tip waar ik aan DWG size 2 met TAB kan komen??
Floortje_89 schreef:Mijn zadel is verder ''normaal'', geen specifieke kussen en dergelijke. Maar wat is een gunstige/scherpe prijs voor een zgan Wow? Ik ben hem liever sneller kwijt voor wat minder dan dat hij een half jaar te koop staat, maar een dump prijs is ook niet de bedoeling.
athene schreef:Kunnen jullie mij helpen ben op zoek naar een Wow fitter in de Regio Overijssel,Drenthe,Groningen of Friesland. Mag ook via de PB.....
bandosx schreef:het schroefje van de headplate van een wow van ons was ook al gebroken,begin toch te twijfelen aan de kwaliteit van deze zadels, heb er twee en nummer 3 is onderweg.
gr martijn
india schreef:jammer dat het hier niet kan, bokt markt is meer algemeen ,
en wordt slecht gezien voor een zadel als dit!