Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoevie schreef:mijn klacht over een fitter hebben ze wel serieus genomen. dus als je een serieuze klacht hebt,kijken ze daar volgens mij echt wel naar
Kaspar schreef:Bedankt Batje.
Ik ben nu opzoek naar zo'n FRA singel, zodat ik hem kan proberen.
Gaaf dat je een Wow hebt gekocht. Rijd hemels he?
knollentuin schreef:helemaal precies weetik het niet maar het zal met de lucht te maken hebben ,je singel gaat zowiezo al losser zitten als je opstapt;misschien is het in combi met elastiek wel te los?
batje schreef:Ik denk dat ik mijn FRA singel net met mijn zadel heb verkocht, maar als íe niet past krijg ik 'm weer terug. Welke maat heb je nodig?
Jaaaa, ik ben er enorm blij mee! Ik ga 'm dinsdag halen en dan volgende week meteen een paar dagen Veluwe om te testen
Splinter schreef:Waarom willen ze geen elastiek in de singel bij een wow?
Ik zat er juist aan te denken voor de mijne...
Aimee schreef:knollentuin schreef:helemaal precies weetik het niet maar het zal met de lucht te maken hebben ,je singel gaat zowiezo al losser zitten als je opstapt;misschien is het in combi met elastiek wel te los?
Elastiek kun je juist extreem strak aansingelen, als je er een beetje moeite voor doet.
Bij te veel moeite schuilt zelfs het gevaar van een flauw vallend paard, dat heb ik bij een singel zonder elastiek nog nooit gezien.
Ik heb voor mijn paard wel een singel met elastiek aan beide zijden, bij een Wow.
Hij reageert extreem op verschillende singels.
Niet in de zin van singeldwang, maar als de singel hem niet bevalt, loopt ie gewoon niet
Echt heel apart. Dacht eerst steeds dat het zadel niet pastte, maar uiteindelijk bleek de singel het probleem te zijn.
Voor mijn eigen paard geen H-singel, geen curved, geen banaan, zelfs geen uitsnedes voor de ellebogen. Helemaal recht en beide zijden elastiek, dan loopt ie het beste. Geeft ook geen problemen met schuiven ofzo.