PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 13:46

Ook ruk... -O- Helemaal weloverwogen een keuze gemaakt, zit je met smart te wachten, komt 't niet ;( :')

Staat mooi Janne! Ik wilde de steelblue ook nog voor mijn Fries, maar nu weet ik het zeker! :D

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 14:24

xXutopiaXx schreef:
Ook ruk... -O- Helemaal weloverwogen een keuze gemaakt, zit je met smart te wachten, komt 't niet ;( :')

Staat mooi Janne! Ik wilde de steelblue ook nog voor mijn Fries, maar nu weet ik het zeker! :D

Maar wel weer goed voor je bankrekening als het geld teruggestort is :D

Anoniem

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 14:57

Ik ga dus niks bestellen bij horselet, dan bestel ik straks iets met 40% korting en dan hebben ze weer zo’n final sale en dan is het met 80%, wacht ik dat wel af

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 14:58

Sammiex2000 schreef:
Ik ga dus niks bestellen bij horselet, dan bestel ik straks iets met 40% korting en dan hebben ze weer zo’n final sale en dan is het met 80%, wacht ik dat wel af

Als dat product wat je nog wilt hebben er nog is wel ja.
Anders heb je niets natuurlijk ;)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 15:32

Tango1979 schreef:
xXutopiaXx schreef:

Maar wel weer goed voor je bankrekening als het geld teruggestort is :D

Dat is waar hahaha :P

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 18:38

Ik zoek de winter rose beschermers in maat M/Cob, maar ze lijken nergens leverbaar te zijn. -O-

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 19:31

Die nieuwe Ps legging in wine is gaaf zeg. <3

Colinda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 20:20

Afbeelding
Mijn knappe dame met de pink pearl <3 <3 <3

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 20:40

Heel mooi!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 11:52

Oooh, mijn pakket is in Windhoek aangekomen! Zit mn Schockemohle hoofdstel in, hoofdstel van Kramer, 4 dekjes, ik dacht Lavender, Grenadine, Vanilla en de Green Mint. Dan nog wat shirtjes, rijbroeken etc.
Pakket van ES is hier ook bijna. Heb ik toch nog een soort Kerst dit jaar hehe.

Hij ligt bij de douane, gok dat ik hem morgen of maandag kan halen, als ze een beetje snel zijn :D

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 13:00

De lush op mijn merrie. Nu ze geschoren is staat die helemaal mooi. En het ps hoofdstel flying change <3
Afbeelding

En de jade blijft toch een favoriet. Met het greenlake shirt van Kramer.
Afbeelding

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 13:01

Pink pearl blijft mooi. Wel snel vies bij ons (kind met vieze laarzen stapt even op en...blegh).

Nu wacht ik op de winter rose, pistache ( ook zo lekker licht) en de navy gold .

Fijn Iriscope !!

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 13:51

De Jade! Die wil ik ook nog een keer! Maar dan moet ik hem tweedehands hebben, en op dat moment er ook geld voor hebben :+

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 14:05

Ooh gaaf zo die lush met bandages, ik heb als het goed is peesjes erbij passend van br, binnenkort met mooi weer ook maar even uitproberen.

Ik gok dat je vast niet wacht met uitpakken tot aan kerst Iris!! :D

Hoop dat de velvet tan vandaag ook binnen komt, ben ook héél benieuwd hoe die bij haar staat!

Afbeelding

Niet de beste foto, maar Vlien met de Neptuna. Trots op mn blondie, ze sprong gister zo in 1x wissels <3
Afbeelding

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 15:24

Wellicht niet mijn meest charmante foto's :+ , maar voor het idee:

Afbeelding
ES Amazonite met de Felix Bühler Performance Long Sleeve, kleur Green Lake. Heb ook een rij-jas Mia in dezelfde kleur. Kleurt echt heel fijn met elkaar.

Afbeelding
ES Winter Rose met de Felix Bühler long sleeve polo, kleur Frozen Berry. Past inderdaad niet perfect, zoals Lorette ook al zei, dus ben nog even aan het kijken of ik die hou of niet. Hangt ook een beetje af van wat de kortingen bij ES gaan doen met black friday, of ik dan het winter rose vest koop of niet. Maar heb toch wellicht graag een shirtje erbij, dus misschien dat ik het voor dit kleine kleurverschil wel zo laat.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 15:27

Zo vanaf jouw foto vind ik het nog meevallen, maar ik was zelf toch niet tevreden met de match. :o De green lake is wel helemaal top bij amazonite.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 15:38

Blijf de pink pearl en lush heel mooi vinden :j net als de amazonite en de winter rose :Y) het green lake shirtje past het idd heel goed bij.

Ik heb gisteren het beluga black dekje binnen gekregen. Vind hem zelf echt prachtig :D en heb er gelukkig helemaal geen spijt van dat ik hm toch besteld heb.

Afbeelding

Afbeelding

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 15:51

maessie schreef:
Ooh gaaf zo die lush met bandages, ik heb als het goed is peesjes erbij passend van br, binnenkort met mooi weer ook maar even uitproberen.

Ik gok dat je vast niet wacht met uitpakken tot aan kerst Iris!! :D

Hoop dat de velvet tan vandaag ook binnen komt, ben ook héél benieuwd hoe die bij haar staat!

[ [url=m/6z1Bkc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Niet de beste foto, maar Vlien met de Neptuna. Trots op mn blondie, ze sprong gister zo in 1x wissels <3
[ [url=m/g4fEy3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh de velvet tan is ook gaaf zeg!!
Heb me ingehouden hahaha had een flinke dierenartsrekening en betaal me scheel aan priveles maar dat vind ik nu ff belangrijker.

Ik heb de roze peesjes van pagony maar vind ze eigenlijk te roze bij de lush. En stalgenoot heeft de lichtroze van kramer die vond ik beter passen heb ik al eens eerder gepost. Maar als de bak droog is dan pak ik zo af en toe de bandages en zeker voor de foto's. Heb goeie onderlappen en de benen komen er net zo warm onderuit als de luchtige peesbeschermers van lemieux.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 15:57

Ik heb er dus nooit aan gedacht om verder dan de eigen merken te zoeken voor bijpassende shirts.

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... longsleeve
Weet iemand hoe dit shirt valt? Normaal of klein/groot? Ik heb normaal 36, maar ze hebben alleen 38 nog op voorraad.
https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... sleeve-Liv
Deze hebben ze ook die mogelijk bij de Amazonite past, alleen weet ik niet wat ik van die glitters vind. Lijkt op de foto's alsof er iemand met een verfkwast heeft gespetterd. :')

https://www.kramer.nl/Ruiter/Dames-bove ... leeve-Anna
En deze? Lijkt mooi te passen bij de forest green.

Ik heb vanmorgen toch nog de Velvet Plum weten te verkrijgen via een webshop in Oostenrijk. *\%/*
Nu gaan zoeken wat voor shirtje erbij gaat passen.

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 16:02

Die eerste die je plaatst is dus diegene die ik aan heb in green lake, ook maat 36. Ik heb normaal 36, heeeeel soms bij vestjes en dergelijken 38 (vanwege brede schouders en voorgevel). Voor mijn gevoel valt hij dus best groot. Hij zit overal wat ruim behalve rond de voorgevel :+

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 16:17

Urbiezira schreef:
Die eerste die je plaatst is dus diegene die ik aan heb in green lake, ook maat 36. Ik heb normaal 36, heeeeel soms bij vestjes en dergelijken 38 (vanwege brede schouders en voorgevel). Voor mijn gevoel valt hij dus best groot. Hij zit overal wat ruim behalve rond de voorgevel :+

Hmm bummer, dan had 34 ook wel gepast maar die is er ook niet meer. -O-

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 17:05

Ja, mijn bijrijdster had graag de 34 gewild inderdaad, maar helaas... Wellicht komt het nog een keer op voorraad. Ik hou het in ieder geval in de gaten.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 17:13

Afbeelding

Was toch overstag gegaan... Ik heb de amazonite ook en ergens voelt het 'dubbel', maar het staat mooi op mijn vos en ik heb best veel verkocht aan dekjes (ook ES) omdat ik mijn donkerbruine merrie niet meer heb. :+

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 17:26

Die beluga black van ps lijkt op de dark sky? Of lijkt dat alleen zo?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-20 17:28

De dark sky is een stuk lichter, de Beluga Black is zwart met een ruffle randje :)