Wanneer de nieuwe collectie gaat uitkomen zou ik echt niet kunnen zeggen miss lente of zomer 2021. Wil niet in de problemen komen met lemieux, en denk dat ze zelf ook wel ooit forums bekijken . Het is zeker een speciale collectie waarbij ook lemieux iets anders gaat doen als normaal
Gaat er nog een bestelling uit bij horse health? Wil misschien nog n mini dekje bestellen. Mink setje vind ik erg mooi, maar heb een valk pony. Als ie donker is is t mooi, maar soms is ie licht en dan minder, denk ik.
Tja of.... je gebruikt een dekje wat meer in een bepaald seizoen... ik heb een mesh burgundy dekje en hoewel ik die in de winter kan gebruiken, gebruik ik hem met name in de zomer als het warm is. En ik heb een wat dikkere licht blauw met taupe Schockemohle shabrak en die gebruik ik in de winter weer meer.
Snorlex
Geplaatst: 27-10-20 09:07
Ik heb de loire navy besteld. Kon alleen geen passend shirt van lemieux erbij vinden maar gok dat ieder donkerblauw shirt er wel bij staat! Of denk ik dan te makkelijk?
Oooh doe dat nou niet Maik Ik doe net alsof ik het niet gezien heb haha
Vanillia
Geplaatst: 27-10-20 16:29
Ooh jongens ik heb net m’n Teal binnen en heb echt nog nooit zo’n vies dekje gehad. Hij stinkt enorm en ik durf te zweren dat ‘ie 2x zo zwaar is dan normaal
Hij zit nu op lang programma met voorwas en extra spoelen in de wasmachine, ben heel benieuwd hoe ie eruit komt. De kleur is wel heel tof