Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Helemaal verbaasd kreeg ik vanmiddag bericht dat ik de nieuwe eigenaar ben van de hidalgo valencia van Mzm geestig! Echt superleuk!! 

helemaal fan van de Spaanse zadels sinds mijn startrekk dus kan mooi vergelijken straks 

Hátid laat zich ook nog steeds probleemloos opzadelen, en die is heel duidelijk als ik met een verkeerd liggend zadel heb gereden. 
Uitproberen is natuurlijk de beste manier om erachter te komen maar er zit niet echt een passervice in de buurt en een pasconsult inclusief torenhoge voorrijkosten ga ik niet aan beginnen als ik van tevoren al weet dat het een zinloze missie is
Dus als iemand een idee heeft hoor ik het graag!
De Venice II is wel een dressuurmodel en ik had begrepen dat die qua zitruimte iets kleiner uitvallen dan de Spaanse zadels. Volgens de 'maat-tool' op de site van Per Mi Cavallo zou ik zittingmaat 17 moeten hebben dus ja, twijfelaartje
Kirsha schreef:Dank jeDe Venice II is wel een dressuurmodel en ik had begrepen dat die qua zitruimte iets kleiner uitvallen dan de Spaanse zadels. Volgens de 'maat-tool' op de site van Per Mi Cavallo zou ik zittingmaat 17 moeten hebben dus ja, twijfelaartje
jokari schreef:Dag 3 van het testrijden en ik wil dat zadel echt niet meer afgeven.Hátid laat zich ook nog steeds probleemloos opzadelen, en die is heel duidelijk als ik met een verkeerd liggend zadel heb gereden.
Swift, het zal met pijn in het hart zijn, dat ik naar de post ga.