Ik heb een aantal berichten verwijderd die tegen de regels van dit topic zijn. Zoals je in het bericht hierboven kunt lezen mag je hier alleen eigen foto's van nieuw harnachement en setjes plaatsen. Alle andere berichten dienen via pb te gaan of in het HK topic geplaatst te worden.
omdat mijn hoofdstel van hh bijna geen steentjes meer heeft & ik eindelijk een goed bit voor mijn paardje gevonden heb (maar die niet van mij was) nieuw hoofdstel en bitje gekocht gewoon uit decathlon
Fantabulouss
Geplaatst: 06-07-17 13:06
Ik plaats hier niet vaak iets, maar mijn nieuwe Celeris laarzen moeten gewoon even geshowd worden Ben er zo blij mee!
Tsplendid
Geplaatst: 06-07-17 13:22
Nieuwe kleding van Eurostar voor training en en Animo voor wedstrijden
En nog een mooie haarknotband van SeQuito voor de wedstrijden, zo mooi in het echt!
En dan nog een Lemieux dekje en Eskadon springschoenen ook voor wedstrijden.
Wel tweedehands, maar wel nieuw bij mij. Zadel van eric Thomas. Eventing type, van leder. Moet nog een nieuwe singel erbij, vanwege monoblad lange singelstoten en dus nog een korte singel die goed voor springen kan met ringetje in het midden.
Hoofdstel en borsttuig bijpassend qua kleur. Helemaal blij ermee
Scarpati
Geplaatst: 15-07-17 17:22
Anoniem
Geplaatst: 23-07-17 15:35
vandaag stond ik op een rommelmarkt & er was een mevrouw die dekjes bij had ik vroeg hoeveel vraag je? zij €2 ik ook voor die voorste? zij: ja
geen seconde getwijfelt, een scapa voor 2€ gekocht
Dit dekje had ik al eventjes. Alleen geen bijpassende beenbeschermers omdat de kleur niet al te makkelijk is en mijn paardje maat cob moet. Veel merken hebben tegenwoordig alleen pony en full, dus was even zoeken. Bij de Loesdau gevonden en naar mijn zus op laten sturen, die zou namelijk een aantal dagen later naar hier komen. En ze pasten! Springschoenen had ik al erg lang.
Heb deze set al een tijdje maar nog nooit gepost hier! Eskadron nici dekje met BR peesbeschermers!
Susanjansenn
Geplaatst: 24-07-17 16:26
Ik heb me niet in kunnen houden aangezien me kast zowat uit elkaar ploft
Aangezien dat ik eskardron verslaaft ben heb ik dit dekje halster en de poetstas gescoord in de zelfde kleur. Helemaal blij
S_en_Z
Geplaatst: 24-07-17 21:08
Matchend bij mijn frontriem
PrimaDonna_
Geplaatst: 28-07-17 21:06
Een nieuw jasje besteld! Ben er echt verliefd op! Is van Fair Play de Vivienne. Bij Hypostore besteld. Maat 40 ontvang ik morgen omdat de 38 iets te krap is volgens mijn ouders
Emma1995
Geplaatst: 28-07-17 21:34
Nieuwe outfit!
Truitje Harry's horse Broek Horka Riem USG Cap Harry's horse Laarzen Busse nougat Paris Hoofdstel (om mijn arm) BR