Ervaringen met LeMieux?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 08:14

Nu ben ik ook benieuwd haha naar die nieuwe kleuren. Was het nog wintercollectie of alweer voor volgend voorjaar?

Noukie

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 08:39

Haha ik ben ook benieuwd. Via pb een tipje van de sluier oplichten mag zeker ook niet? O:)

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 09:27

Nu ben ik ook benieuwd

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 09:30

ik hoop dat ze de ruitjes weer een keer doen!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 11:12

Naomi_Haffie schreef:
Laurie schreef:
Oh ik vind die Mink echt prachtig <3 Nu wil ik die ook haha.

Ik wilde een foto maken van de carbon mesh maar dat is totaal mislukt :')

[ [url=m/C3LCKA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welke deken heb jij hier bij? :)

Vraagje , hebben jullie die springschoenen met bont op maat of Vallen deze kleiner/ groter

Dat is een wollen plaid van Adamsbro haha. Ik heb die eigenlijk als decoratie gekocht maar hij blijft met opzadelen en stappen veel beter liggen dan normale dekens.

Ik heb de springschoenen laatst toevallig besteld, ze vallen naar mijn idee iets hoger dan andere merken :)

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 12:24

Hoi ik kom hier ook joinen. Wow wat een gave spulletjes hebben jullie hier zeg. Ik word er helemaal hebberig van, haha. Wat voor dekje zouden jullie mooi vinden staan op een appalooza met wit, grijs zwart/bruin achtige vlekken?

Oh ja met cognac harnachement.
Laatst bijgewerkt door Jessie2020 op 24-10-20 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 13:02

Is nog niet bekend wanneer ze uitkomen. Denk half 2021, wintercollectie is het niet nog zo laat lijkt me.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 13:43

Afbeelding

Eindelijk overzicht :')

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 13:46

Ooh wat tof upendo! Krijg je geen drukplekken van die hangers?

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 13:49

Wat doen jullie met oude dekjes? Ik krijg het niet over mijn hart om ze weg te gooien, want ze zijn allemaal nog bruikbaar en in goede staat. Alleen.. gebruik ik ze niet meer. Niemand wil ze overnemen, zelfs niet gratis?

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 13:53

neile schreef:
Wat doen jullie met oude dekjes? Ik krijg het niet over mijn hart om ze weg te gooien, want ze zijn allemaal nog bruikbaar en in goede staat. Alleen.. gebruik ik ze niet meer. Niemand wil ze overnemen, zelfs niet gratis?

Heb je een foto, wil ze,als er nog redelijk uitzien best wat van je overnemen

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 14:20

neile schreef:

Ligt aan het merk denk ik?
Ik heb nog weleens tweedehands dekjes overgenomen, maar dan wel alleen bepaalde merken

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 14:45

Gebruikte dekjes die niet verkoopbaar zijn maar wel goed geef ik weg aan gehandicapten manege zijn ze super blij mee

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 15:37

Mooie collectie Upendo, ziet er keurig netjes uit zo....

Heeft iemand een foto van een suède hunter green op een bruin paard? Mijn bruine heeft nu met z’n wintervacht zo’n rode gloed, ben benieuwd of die huntergreen mooi staat...vind die in Loire te glimmend...

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 16:06

Binnen
Afbeelding
Buiten
Afbeelding

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 16:33

Afbeelding

Mijn bruine, wel in wintervacht, maar is ‘s zomers ook een rooie.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 17:26

Over het dekje wat ik gisteren vroeg; ik kreeg gelijk een berichtje hier op Bokt van hypostore dat ze het gingen nakijken. Nu bleek de peacock pas voor 13 nov te zijn en ik mocht kiezen of ik er op zou wachten of dat ik een andere kleur wilde dus ik heb de mulberry gepakt! Maandag gaat ie op de bus
Edit: vandaag naar outlet van Brabants ruiterhuis geweest en daar heeft ze zelf de hunter green Loire Gekocht nadat ze twijfelde tussen die en de French rose :D

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 17:43

Hier de hunter green suède op mijn roodbruine :)
Afbeelding

Cera_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 17:49

upendo schreef:
[ [url=m/hjl4WS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eindelijk overzicht :')

WAUW <3
Hoeveel jaar heeft dat je gekost? :D

En mooi al die hunter greens!
ZIjn er hier ook mensen met de green cotton? Bij voorkeur op een bruin bonte of een bruine.
De kleur schijnt iets donkerder te zijn dan de hunter green, maar ben benieuwd naar fotos van jullie.

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 18:12

Pallatin schreef:
Mooie collectie Upendo, ziet er keurig netjes uit zo....

Heeft iemand een foto van een suède hunter green op een bruin paard? Mijn bruine heeft nu met z’n wintervacht zo’n rode gloed, ben benieuwd of die huntergreen mooi staat...vind die in Loire te glimmend...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijne is in de zomer ook rood, maar altijd een mooi dekje!

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 18:13

Granoek schreef:
Over het dekje wat ik gisteren vroeg; ik kreeg gelijk een berichtje hier op Bokt van hypostore dat ze het gingen nakijken. Nu bleek de peacock pas voor 13 nov te zijn en ik mocht kiezen of ik er op zou wachten of dat ik een andere kleur wilde dus ik heb de mulberry gepakt! Maandag gaat ie op de bus
Edit: vandaag naar outlet van Brabants ruiterhuis geweest en daar heeft ze zelf de hunter green Loire Gekocht nadat ze twijfelde tussen die en de French rose :D

Oh en was daar veel korting? Ik kan daar maandag eventueel ook wel langsrijden met een ommetje :Y)

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 19:51

Jaaaaaa bedankt allemaal voor de foto’s!!! Is toch wel heel mooi denk ik! Ik twijfel tussen de lichtblauwe / ice blue of de huntergreen... gezien de naam van mn paard (Heineken) vind ik dat groen wel toepasselijk

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 19:55

k_m schreef:
Granoek schreef:

Oh en was daar veel korting? Ik kan daar maandag eventueel ook wel langsrijden met een ommetje :Y)

Ik vond het tegenvallen eigenlijk, maar ook omdat de dingen die ze in outlet hadden niet waren wat ik nodig had. Ik ging voor een hoofdstel maar er was niks in extra full (ook niet van de gewone collectie).
Dat lemieux dekje was afgeprijsd omdat ze btw-korting hadden op de hele collectie maar was niet in de outlet.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 20:32

Beetje rare hoek vd foto, maar ik ben echt fan van de hunter green hoor!

Afbeelding

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 20:42

Majabeestje schreef:
Beetje rare hoek vd foto, maar ik ben echt fan van de hunter green hoor!

[ [url=m/kGbz8U.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welke laarzen heb jij? <3