Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naomi_Haffie schreef:Laurie schreef:Oh ik vind die Mink echt prachtigNu wil ik die ook haha.
Ik wilde een foto maken van de carbon mesh maar dat is totaal mislukt![]()
[ [url=m/C3LCKA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welke deken heb jij hier bij?![]()
Vraagje , hebben jullie die springschoenen met bont op maat of Vallen deze kleiner/ groter
neile schreef:Wat doen jullie met oude dekjes? Ik krijg het niet over mijn hart om ze weg te gooien, want ze zijn allemaal nog bruikbaar en in goede staat. Alleen.. gebruik ik ze niet meer. Niemand wil ze overnemen, zelfs niet gratis?
neile schreef:Wat doen jullie met oude dekjes? Ik krijg het niet over mijn hart om ze weg te gooien, want ze zijn allemaal nog bruikbaar en in goede staat. Alleen.. gebruik ik ze niet meer. Niemand wil ze overnemen, zelfs niet gratis?
upendo schreef:[ [url=m/hjl4WS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eindelijk overzicht
Pallatin schreef:Mooie collectie Upendo, ziet er keurig netjes uit zo....
Heeft iemand een foto van een suède hunter green op een bruin paard? Mijn bruine heeft nu met z’n wintervacht zo’n rode gloed, ben benieuwd of die huntergreen mooi staat...vind die in Loire te glimmend...
Granoek schreef:Over het dekje wat ik gisteren vroeg; ik kreeg gelijk een berichtje hier op Bokt van hypostore dat ze het gingen nakijken. Nu bleek de peacock pas voor 13 nov te zijn en ik mocht kiezen of ik er op zou wachten of dat ik een andere kleur wilde dus ik heb de mulberry gepakt! Maandag gaat ie op de bus
Edit: vandaag naar outlet van Brabants ruiterhuis geweest en daar heeft ze zelf de hunter green Loire Gekocht nadat ze twijfelde tussen die en de French rose
k_m schreef:Granoek schreef:Over het dekje wat ik gisteren vroeg; ik kreeg gelijk een berichtje hier op Bokt van hypostore dat ze het gingen nakijken. Nu bleek de peacock pas voor 13 nov te zijn en ik mocht kiezen of ik er op zou wachten of dat ik een andere kleur wilde dus ik heb de mulberry gepakt! Maandag gaat ie op de bus
Edit: vandaag naar outlet van Brabants ruiterhuis geweest en daar heeft ze zelf de hunter green Loire Gekocht nadat ze twijfelde tussen die en de French rose
Oh en was daar veel korting? Ik kan daar maandag eventueel ook wel langsrijden met een ommetje