[HK]Voor en nadelen boomloos zadel deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 13:00

Swift schreef:
@jokari: Wat leuk zo'n enthousiast verslag! Echt fijn dat jij de Ghost ook zo'n heerlijk zadel vindt! De smalle zit en wrongen zijn echt zo fijn he? De mooie houding werd ik ook heel blij van, ben je meteen helemaal trots op jezelf :D
Ik heb mijn man gelukkig wel weten te overtuigen dat de Ghost echt moet ;) Ik heb dan met de Christ mee geteld ook 4 zadels maar dat is dan wel voor 2 pony's dus heel acceptabel :P

manlief heeft tegenwoordig ook een pony, en mijn wintec wordt eigenlijk nog uitsluitend door hem gebruikt, ik kan er niet meer mee rijden omwille van mijn heupen. Met een ghost zou ik natuurlijk wel ook met de haf kunnen rijden ipv alleen met mijn ijs... (niet dat mij dat interesseert maar alléé, elk argument is er 1 :D )
Dus, de wintec gebruik ik niet, de Christ telt niet mee, dan blijft enkel mijn huidige zadel over... Kan best nog eentje bij, toch ? O:) :D
(ik geloof dat ie zich er al aan verwacht dat er uiteindelijk een ghost in huis komt hoor <<) )

Wat jammer dat de kniewrongen bij de Hidalgo's voor verschillende onder jullie zo'n probleem geven.

Maar eerlijk is eerlijk, sinds ik die dijwrongen van de ghost heb ervaren, volg ik pmarena volledig : voor mij geen kniewrongen meer. :D

Over BF kan ik niet meepraten, jaren (eeuwen) geleden het allereerste model onder mijn kont gehad en dat vond ik gruwelijk. Ik ga er van uit dat de huidige zadels niet meer te vergelijken zijn met die eerste reeks.

Pippaa

Re: [HK]Voor en nadelen boomloos zadel deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 13:05

Jokari: daarbij staat de ghost ook nog eens heel erg mooi.

Ik vind het ontzettend gave zadels. Alleen op het paard ziet het er niet uit, maar met ruiter vind ik het er echt goed uitzien. Daarbij spreekt het concept me heel erg aan.

Himawari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 13:12

Ik ben gewoon van met knotsen van kniewrongen te rijden op m'n boomzadel, dus zonder wrongen zal wel gewoon even wennen zijn denk ik :).

Welke lederverzorging gebruiken jullie bij de hidalgo's?

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 13:23

Laurrren schreef:
Ik ben gewoon van met knotsen van kniewrongen te rijden op m'n boomzadel, dus zonder wrongen zal wel gewoon even wennen zijn denk ik :).

Welke lederverzorging gebruiken jullie bij de hidalgo's?

Ik gebruik gewoon simpele blank ledervet. Wel wrijf ik het heel goed in en laat het thuis drogen. Vet het zadel nooit op stal in.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 14:24

Mijn leukste concullega biedt een Hidalgo Valencia shorty gratis aan. Is geen grap. Voor meer informatie kunnen jullie met haar contact opnemen, niet met mij,ook niet over het gratis gedeelte:

Van haar Facebook:
Gratis!!!!! Want we hebben wat te vieren!!!

Er was al besloten om niet verder te gaan met de verkoop van Hidalgo zadels, omdat het niet fijn samenwerken is met de leverancier... en het moet ook voor ons wèl leuk blijven! Niet fijn is een eufimisme gebleken. De leverancier …

http://mzm-geestig.nl/?route=product%2F ... uct_id=366

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 14:25

jokari schreef:
Enige minpuntje, ik vind dit echt te lang voor haar. Maar ik had geloof ik gelezen dat het korter kon besteld worden, dus dan zou dat probleem opgelost zijn.

Wat fijn dat je er zo tevreden over bent!
Hij kan inderdaad korter besteld worden!

jokari schreef:
Suzanne, ik hoefde dit pas volgend jaar naar de volgende tester te sturen, toch ? O:) O:)

Mag van mij hoor, als je voor iedere week testgeld betaald :+

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 14:31

Serieus :') Hij is al weg.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 14:31

Buitenzinnig schreef:
Mijn leukste concullega biedt een Hidalgo Valencia shorty gratis aan. Is geen grap. Voor meer informatie kunnen jullie met haar contact opnemen, niet met mij,ook niet over het gratis gedeelte:

Van haar Facebook:
Gratis!!!!! Want we hebben wat te vieren!!!

Er was al besloten om niet verder te gaan met de verkoop van Hidalgo zadels, omdat het niet fijn samenwerken is met de leverancier... en het moet ook voor ons wèl leuk blijven! Niet fijn is een eufimisme gebleken. De leverancier …

http://mzm-geestig.nl/?route=product%2F ... uct_id=366

Ik heb deze net besteld :=

Maar als ik erop klik lijk ik hem gewoon opnieuw te kunnen bestellen. Dus misschien zijn nog 10 anderen mij wel voor geweest :+

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 14:32

O jee zeg, wat een slechte reclame voor Hidalgo. Die mogen zichzelf ook wel eens achter de oren krabben. Wel luxe voor degene die het zadel bemachtigt !! :D

Suzanne, ik geloof dat kopen dan toch goedkoper uitkomt. :=
Laatst bijgewerkt door jokari op 11-09-14 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 14:32

Misschien heb jij hem wel als eerste besteld :wow:

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 14:33

Pippaa schreef:
Serieus :') Hij is al weg.

Waar staat dat? Bij mij staat hij nog gewoon 'bestelbaar'? Dat wil zeggen, ik kan hem nog in het winkelmandje doen.

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 14:34

Staat op facebook. 8 Minuten geleden plaatste ze: wie hem als eerste afrond in het winkelwagentje op de site heeft hem. En niet veel later: VERKOCHT!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 14:39

Precies op dat tijdstip heb ik 'm besteld, maar net bericht dat hij uitverkocht is, dus helaas -O- Net te laat :P

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 14:41

:(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 14:51

Ik was dus ook net te laat helaas. Zou een zadel zijn dat ik zelf niet zou gauw zou kopen, maar om uit te proberen had het me wel leuk geweest.

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 14:54

Een gratis zadel is altijd leuk :9

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 14:54

Dat had ik dus ook :j Ik ben wel benieuwd of het iemand uit dit topic is (vast niet, zou erg toevallig zijn).

Ik wist helemaal niet dat zakendoen met Hidalgo zo bagger was. Ik baalde al in stilte dat Suzanne ermee stopte, tot zover mijn plannen voor een pasconsult zónder dat de brandstofkosten de pan uitrijzen :=

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 15:02

Kirsha schreef:
Dat had ik dus ook :j Ik ben wel benieuwd of het iemand uit dit topic is (vast niet, zou erg toevallig zijn).

Ik wist helemaal niet dat zakendoen met Hidalgo zo bagger was. Ik baalde al in stilte dat Suzanne ermee stopte, tot zover mijn plannen voor een pasconsult zónder dat de brandstofkosten de pan uitrijzen :=

Yup, iemand uit het topic! Ze zal zichzelf vast wel melden uiteindelijk denk ik :)
Ja, sorry.. Het zakendoen met Hidalgo is écht bagger. Dat kan echt niet. Wil ik niet mee samenwerken en producten van verkopen. Jammer voor het merk en mensen die er wel tevreden over zijn, maar de scores achter de schermen is niet leuk.

jokari schreef:
Suzanne, ik geloof dat kopen dan toch goedkoper uitkomt. :=

He, jammer ;)

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 15:10

Joh, ik zou de volgende tester niet willen ontgoochelen, die zit vast al op het zadel te wachten. :D

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 15:11

Dat is Swift ;) Denk dat je dan ruzie met haar krijgt ;)

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 15:33

Wahaha oh ja wss wel. :D

Vandaag trouwens terug fijn gereden. :)

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 15:47

Heel veel ruzie ;) Ik kan niet wachten!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 15:48

Swift schreef:
Heel veel ruzie ;) Ik kan niet wachten!

Op ruzie of de Ghost ;)

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 16:00

Hahaha nou ik hoe niet van ruzie maar voor de Ghost heb ik wel wat over hoor }>

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 16:45

Ik heb mijn ghost florac ook binnen *\o/* Het is trouwens een prototype dus sommige dingen schijnen anders te zijn..De vulling van de kussens is bijvoorbeeld anders,in de definitieve modellen zit kompripol en in die van mij zit microporosa..Dat is erg stevig en heeft een graatstructuur..Heb er al wel dunne zachte inlages bijgedaan(erg handig is dat je de vulling van de kussens kan veranderen)want de orginele vulling is stevig maar heeft ook wat hardere randjes..Ik heb het zadel al op twee paardjes gehad en op beiden ligt hij heel mooi!De schouder ligt echt super mooi vrij en sluit overal mooi aan..Ik heb mijn barefoot fenders eraan gedaan en gebruik mijn eigen pad die wat meer de buik bedekt dan de ghost pad,vind ik iets mooier staan bij mijn paardjes die niet bepaald dun zijn :P Het systeem van de singelstoten is echt super,want die nemen automatisch de juiste positie aan waardoor de singel mooi ligt en het zadel super blijft liggen..Hij zit inderdaad lekker smal en ook erg zacht :j In het begin moet ik even mijn balans zoeken,maar doe heb ik zo gevonden..Paardjes vonden hem tot nu toe ook prima,maar ik weet natuurlijk nog niet of dat blijft..Wordt dus nog vervolgd :j