Swift schreef:@jokari: Wat leuk zo'n enthousiast verslag! Echt fijn dat jij de Ghost ook zo'n heerlijk zadel vindt! De smalle zit en wrongen zijn echt zo fijn he? De mooie houding werd ik ook heel blij van, ben je meteen helemaal trots op jezelf
Ik heb mijn man gelukkig wel weten te overtuigen dat de Ghost echt moetIk heb dan met de Christ mee geteld ook 4 zadels maar dat is dan wel voor 2 pony's dus heel acceptabel
manlief heeft tegenwoordig ook een pony, en mijn wintec wordt eigenlijk nog uitsluitend door hem gebruikt, ik kan er niet meer mee rijden omwille van mijn heupen. Met een ghost zou ik natuurlijk wel ook met de haf kunnen rijden ipv alleen met mijn ijs... (niet dat mij dat interesseert maar alléé, elk argument is er 1

Dus, de wintec gebruik ik niet, de Christ telt niet mee, dan blijft enkel mijn huidige zadel over... Kan best nog eentje bij, toch ?

(ik geloof dat ie zich er al aan verwacht dat er uiteindelijk een ghost in huis komt hoor

Wat jammer dat de kniewrongen bij de Hidalgo's voor verschillende onder jullie zo'n probleem geven.
Maar eerlijk is eerlijk, sinds ik die dijwrongen van de ghost heb ervaren, volg ik pmarena volledig : voor mij geen kniewrongen meer.

Over BF kan ik niet meepraten, jaren (eeuwen) geleden het allereerste model onder mijn kont gehad en dat vond ik gruwelijk. Ik ga er van uit dat de huidige zadels niet meer te vergelijken zijn met die eerste reeks.