Bielsje schreef:Ik snap er niets van, viel zomaar de Rhone espresso in mijn mandje
Ja gek is dat he, zoiets gebeurt mij nu ook altijd!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Plop1997 schreef:Bielsje schreef:Ik snap er niets van, viel zomaar de Rhone espresso in mijn mandje
dieseltje09 schreef:Plop1997 schreef:
Heel gek, zelfde gebeurde bij mij met de Prosecco tot ik mijn reader moest pakken voor de ideal betaling en een stemmentje in mn hoofd zei, doe het nou niet.....en wacht tot black friday
Ik ben gezwicht en heb geluisterd naar het stemmentje
Daphne__ schreef:Ik heb een aantal suede dekjes en nou viel me op dat op 1tje pro sport staat en de andere le collection... Wat is het verschil?![]()
[ [url=m/XqtTRG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Figo88 schreef:Echt vervelend dat opeens al die dekjes in jullie mandjes zijn beland..![]()
Maar veel plezier ermee!![]()
Ik (vooral mijn portemonnee) heb deze ronde geluk, alle nieuwe kleuren (Fig, Marine, Sienna, Brown en alle Rhone's) zijn niks voor mij![]()
Ik ben benieuwd wat de kleuren van SS'23 worden, maar het duurt nog wel even voor we dat weten
xLiez schreef:Figo88 schreef:Echt vervelend dat opeens al die dekjes in jullie mandjes zijn beland..![]()
Ik (vooral mijn portemonnee) heb deze ronde geluk, alle nieuwe kleuren (Fig, Marine, Sienna, Brown en alle Rhone's) zijn niks voor mij![]()
Ik ben benieuwd wat de kleuren van SS'23 worden, maar het duurt nog wel even voor we dat weten
De kleuren voor ss23 stonden ergens op spoga foto’s! Ik ga ervanuit dat dit ze zijn:
[ [url=m/gTVh47.png]Afbeelding[/url] ]
xLiez schreef:Figo88 schreef:Echt vervelend dat opeens al die dekjes in jullie mandjes zijn beland..![]()
De kleuren voor ss23 stonden ergens op spoga foto’s! Ik ga ervanuit dat dit ze zijn:
[ [url=m/gTVh47.png]Afbeelding[/url] ]