Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iris1993 schreef:Het probleem is ik ben 1.90 en heb momenteel een Barefoot maar die schuift naar voren met hele hoge bokken en vervolgens onder der buik.
Ze heeft alleen een hele korte rug en nu zag ik bij buitenlandse verkoper dat de kussens van de piccolo maar 52cm zijn?
Past de Ghost ook op een maat 1 Barefoot pad?
Kwetal schreef:iris1993 schreef:Het probleem is ik ben 1.90 en heb momenteel een Barefoot maar die schuift naar voren met hele hoge bokken en vervolgens onder der buik.
Ze heeft alleen een hele korte rug en nu zag ik bij buitenlandse verkoper dat de kussens van de piccolo maar 52cm zijn?
Past de Ghost ook op een maat 1 Barefoot pad?
Met jouw lengte is een maat piccolo wel erg klein! Je kunt beter de normale maat nemen. Ghost is flexibel genoeg.
De kussens van de Piccolo zijn inderdaad ca. 52-53cm lang
Ik weet niet of je het ergens gemeld hebt, maar wat voor paard heb je?
Ik weet niet hoe lang de Barefoot pad in maat 1 is -als je dat weet, kan je uitrekenen of een Ghost er ook op past
Kwetal schreef:Dat klopt - zonder wrongen is de maat wat flexibeler, maar dan hebben we toch nog altijd de kledingmaat, die over het algemeen bij een lang persoon iets groter uitvalt dan bij een kleiner iemand.
Ik weet niet hoe groot de Fjord is, maar het schuiven kan deels komen door je grote lengte, omdat er dan toch wat hefboomwerking plaatsvindt (hoe langer de arm, hoe groter de kracht - simpele natuurkunde)
Artificious: Botten??? Ik mag hopen dat je daar laarzen mee bedoelt, want kale beenderen....?????
iris1993 schreef:Kwetal schreef:Dat klopt - zonder wrongen is de maat wat flexibeler, maar dan hebben we toch nog altijd de kledingmaat, die over het algemeen bij een lang persoon iets groter uitvalt dan bij een kleiner iemand.
Ik weet niet hoe groot de Fjord is, maar het schuiven kan deels komen door je grote lengte, omdat er dan toch wat hefboomwerking plaatsvindt (hoe langer de arm, hoe groter de kracht - simpele natuurkunde)
Artificious: Botten??? Ik mag hopen dat je daar laarzen mee bedoelt, want kale beenderen....?????
De Barefoot heeft het ook met longeren en als er een ander op zit
Mayflower_ schreef:Mag je nou wel of niet met de ghost starten? Is dat al bekend?
Buitenzinnig schreef:Wel heel apart, ik moet er nog steeds even goed achteraan, maar er zijn klanten die er gezeur mee hebben gehad tijdens wedstrijden.
Is het misschien mogelijk dat je tijdens een jurycursus daar meer feedback over vraagt?
Sussanne schreef:Kwetal schreef:Ahhhh - mag die op Facebook??? En/of op de website???
Ik ben even wat minder actief op bokt ivm prive omstandigheden, maar je mag mijn foto wel gebruikenniet de meest florissante foto
, maar wel een van de weinige. Mocht er eens een mooiere foto komen stuur ik je em wel toe