Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Djeradalover schreef:De bakstukken en de keelriem, bit ligt niet zo stil als bij een micklem.
femkepien schreef:De neusriem vind ik te laag liggen.
Welk merk frontriem hebben jullie aan de rambo micklem (multi)? Ik wil graag een nieuwe want ik rijd nu zonder maar heb gelezen dat niet alle frontriemen passen.
KAbriogirl schreef:Hier de maten van de Rambo.
Zelf een hele tevreden gebruiker van de Micklem ik rijd nu al ruim 3 jaar met dit hoofdstel ik moest inderdaad bij de full wel een andere frontriem vanwege dat hij daar te krap zat. Ik heb een koudbloed van 160. Inmiddels ook een look a like gekocht voor mijn bedrijfje (ik bling alles met Swarovski) en deze heeft een iets mindere pasvorm maar het leder is wel veel soepeler. Vooral het kaak riempje past niet goed dus die ga ik verlengen of een nieuw stukje leer eraan. Verder heb ik dus frontriemen die hier prima op passen.
Ik hoop dat jullie iets hebben aan dit maat tabelletje ooit eens gevonden op internet en het klopt vrij aardig!
[ [url=m/jdle8r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6atpao.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PhUF5X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaime_ schreef:KAbriogirl schreef:
Die maattabel komt van mijheb ik gemaakt voor mijn blog destijds en alles zelf opgemeten. Dus tenzij ze iets aan hebben gepast vanuit Horseware kloppen de maten gewoon.