vandaag een grote tas gekregen gratis van een vriendin van een tante: zat in: -een wit en cremekleurig dekje full -een zwart zweetdeken -een zwart hoofdstel -een zwarte martingaal
-een longeersingel -veiligheidsbeugels
en dan nog 2 shetlanderdekjes die naar de manege gaan
xJolijn
Geplaatst: 17-04-17 21:08
Vandaag bij de EJ gescoord. Een donkerblauw dekje en een shirt die er heel goed bij past!
Ik heb weer toegegeven aan mijn eskadron verslaving Niet dat ik een zadel heb, drachtige merrie een zadel aanmeten is niet handig.
+ Een Powderrose Artwork oornetje erbij nu.
En deze set krijg ik volgende week
Mocht iemand van jullie weten waar ik de Bicolor Chocochip DL nog voor een redelijke prijs uit kan halen hoor ik het graag
Emma1995
Geplaatst: 25-04-17 23:01
Mijn KWPN setje
Een Horze setje
Cross setje van Decathlon en HV polo rijbroek
Kingsland broek met Harry's horse jas en uitrijden
Leuke mix van Kingsland broek, br bodywarmer, pk sokken en truitje, Esperado vest
Anoniem
Geplaatst: 01-05-17 16:06
vandaag en gister ons naar jaarlijkse gewoonte ingezet voor het goede doel tijdens een spelletjesweekend & even de tombola ook gedaan
ik heb zelf een katoenen zomerdeken genomen en dekje & leren halster zijn voor mijn verzorgster
Anoniem
Geplaatst: 03-05-17 20:05
even met verzorgster decathlon gegaan: een roze springzweep 2x manenelastiekjes (aangezien flint zijn manen mooi groeien en wij wel eens knotjes ofzo kunnen leggen) een pot ledervet een paar achterbescherming 2x paardensnoepjes en een kinkettingriempje
en mijn verzorgster heeft nog een cap en een halstertouw gekocht
maximepatser
Geplaatst: 11-05-17 12:20
Oops I did it again..
Anoniem
Geplaatst: 17-05-17 19:52
onder het motto: we kopen alleen maar dekjes als we er niet te veel moeten voor betalen een hv polo gekocht voor 3€ (zadelvegen maakt niet uit, mijn zadels gaan ook gewoon allemaal af)
Ik heb ook weer gewinkeld bij de Epplejeck! Een veelzijdigheids dekje gescoord van de nieuwe collectie van Eskadron waar ik helemaal verliefd op was. En een nieuw hoofdstel van Harry's horse (de elegance geloof ik?) met mooie witte stiksels. Helaas heb ik het hoofdstel te klein gekocht (waarom dacht ik dat cob op een paard van 1,80 zou passen?) dus die moet ik even inruilen.
Er zijn enkele off-topic reacties verwijderd. Denk eraan, het is alleen toegestaan om je harnachement en/of setjes te showen. Om te kletsen kunnen jullie in het HK topic terecht: [HK] Show je (nieuwe) harnachement en setjes. Mocht je vragen hebben over een setje, kun je de bokker altijd een PB'tje sturen.
HTM
Geplaatst: 02-06-17 23:16
gossa4ever schreef:
Gossa met zijn aller eerste stang en trens hoofdstel van dyon en trust onderlegtrens en stang,
[ [url=m/qzzqPT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helemaal verliefd op jou hoofdstel, en toen ik die zag wist ik wat ik hebben wou, ook z'n neusriem En dan wel een trenshoofdstel, moeten nog in de B beginnen Alleen een iets goedkopere gevonden, want paardlief wil nog wel eens iets slopen