Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
llora schreef:Ik wil een banaan singel bestellen. Maar durf niet eigenlijk dit omdat onze strech en breath singel vervormt als een banaan naar voren en een banaan singel ligt met de bolling naar de voorbenen. Dus andersom. Ons zadel schuift wat naar voren dus vermoed dat daarom onze singel vervormt. Maar ik dacht dat een banaan singel dit zou verhelpen maar ik lees positieve en negatieve ervaringen waardoor ik de singel weer niet durf te bestellen. Heb zo al een paar miskopen gedaan en vind het dan altijd zonde van het geld.
llora schreef:Maar gaat dan alsnog het zadel niet naar voren schuiven als ik hem andersom aandoe. Want nu vervormt onze singel omdat het zadel naar voren schuift.
Volgende keer koop ik een paard dat bij mijn zadel past. Hopelijk lukt dat wel. Want we zijn verzot op onze boomloos
Daphneeeej schreef:llora schreef:Maar gaat dan alsnog het zadel niet naar voren schuiven als ik hem andersom aandoe. Want nu vervormt onze singel omdat het zadel naar voren schuift.
Volgende keer koop ik een paard dat bij mijn zadel past. Hopelijk lukt dat wel. Want we zijn verzot op onze boomloos
Nee zadel bleef bij die van mij er beter door liggen, die had problemen dat zadel ook naar voren schoof door de vorm van de rug. Met bolling naar voren ging alles in de oksels hangen en met de bolling naar achter bleef alles liggen.
llora schreef:Daphneeeej schreef:Nee zadel bleef bij die van mij er beter door liggen, die had problemen dat zadel ook naar voren schoof door de vorm van de rug. Met bolling naar voren ging alles in de oksels hangen en met de bolling naar achter bleef alles liggen.
Welke banaansingel hebt u. Dan heb ik een ideetje want weet niet goed of ik er eentje moet nemen met rek in of niet en welk model goed is.
jokari schreef:Iemand het nieuwe Fellsatel van Grandeur al gezien ? Ziet er leuk uit.
https://grandeur.de/konfigurator.html?a ... w=&presel=