Ervaringen met LeMieux?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YentlShots

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-20 23:02

Ik kom hier ook joinen! Wat een collecties hier allemaal joh :wow: Kijk mijn ogen uit.
Vond lemieux altijd een heel interessant merk omdat het er zo mooi uit zag , was te spreken over de close contact dekjes , en hoorde goeie verhalen. Sinds ik bij de EJ werk kan ik ze niet laten liggen en heb er ondertussen in een maand twee in mijn bezit :’)
De suède champagne, en de peacock loire. Zulke mooie kleuren <3
Zoek alleen voor die peacock nog een bijpassend shirt/vest. De base layer peacock heb ik er tegenaan gehouden maar is echt een totaal andere kleur. Past wel bij de suede , maar niet bij de loire. Loire is meer richting blauw en dat base layer shirt meer groen. Dus als iemand de gouden tip heeft voor een shirt in de kleur petrol/peacock/turqoise :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 08:22

Het wordt winter, dan komt petrol vaak wel terug als kleur :D zo zit ik ook te wachten op een okergeel of mosterdgeel truitje haha.

Goed. Gisterochtend, vriend zet zich in bureau voor thuiswerk. Daar staat ook mijn kast waar wedstrijdkledij hangt en... Mijn verzameling dekjes. Ik heb dus de vraag eindelijk een keer gehad "waarom heb je in godsnaam zo'n hoop dekjes? Je hebt maar 2 paarden. Dan is per discipline 2 dekjes toch ruim genoeg? Zit de ene in de was kan je de andere meenemen naar stal". Bij het argument dat ze soms flink zweten en ik geen nat dekje op een paard leg kwam er dat ik dan 1 reserve moest voorzien, ofwel niet dezelfde discipline rijden die dag. of ze om de dag rijden.

Weet hij veel dat ik 2 dressuur en 2 springdekjes op stal heb liggen naast mijn kastvoorraad: een witte, mustard,
2x ink, Mulberry, lichtgrijze mesh, olive en citron :o OH en een beige Anky. en dan nog 2 wedstrijddoeken van de club (die liggen in de auto) _O-

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 10:59

YentlShots schreef:
Zoek alleen voor die peacock nog een bijpassend shirt/vest. De base layer peacock heb ik er tegenaan gehouden maar is echt een totaal andere kleur. Past wel bij de suede , maar niet bij de loire. Loire is meer richting blauw en dat base layer shirt meer groen. Dus als iemand de gouden tip heeft voor een shirt in de kleur petrol/peacock/turqoise :D

Stille meelezer hier! Afhankelijk van hoe groen/blauw de peacock is, misschien deze van Horka? Ik heb het shirt zelf (is een tint groener dan hier op te foto) maar de peacock (helaas) niet :=
https://www.ruiterhart.nl/ruiter-shirt- ... ark_petrol

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:09

Varekaj schreef:
Het wordt winter, dan komt petrol vaak wel terug als kleur :D zo zit ik ook te wachten op een okergeel of mosterdgeel truitje haha.

Zoek je dan perse LeMieux? Dit vind ik namelijk wel een okergeel truitje:

https://www.divoza.com/nl/covalliero-active-techshirt

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:15

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 11:32

Farjen schreef:
Die van covallierro heb ik al ergens gezien met de naam "camel'. Het lijkt beige ipv geel :)
https://www.agradi.nl/covalliero-shirt- ... -camel.htm

Anky heeft toch zo'n geel shirt nu in de collectie?

Die baselayer in Peacock vind ik ook niet helemaal matchen :n

Die rits is veel korter bij die van agradi. Volgens mij niet dezelfde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 13:26

die anky is volgens mij veel feller van geel dan de mustard...

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 15:23

Straww_ schreef:
YentlShots schreef:

Stille meelezer hier! Afhankelijk van hoe groen/blauw de peacock is, misschien deze van Horka? Ik heb het shirt zelf (is een tint groener dan hier op te foto) maar de peacock (helaas) niet :=
https://www.ruiterhart.nl/ruiter-shirt- ... ark_petrol

Dat Horka shirt past perfect bij de Midnight, niet bij de Peacock

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 12:20

Varekaj schreef:

Goed. Gisterochtend, vriend zet zich in bureau voor thuiswerk. Daar staat ook mijn kast waar wedstrijdkledij hangt en... Mijn verzameling dekjes. Ik heb dus de vraag eindelijk een keer gehad "waarom heb je in godsnaam zo'n hoop dekjes? Je hebt maar 2 paarden. Dan is per discipline 2 dekjes toch ruim genoeg? Zit de ene in de was kan je de andere meenemen naar stal". Bij het argument dat ze soms flink zweten en ik geen nat dekje op een paard leg kwam er dat ik dan 1 reserve moest voorzien, ofwel niet dezelfde discipline rijden die dag. of ze om de dag rijden.

Weet hij veel dat ik 2 dressuur en 2 springdekjes op stal heb liggen naast mijn kastvoorraad: een witte, mustard,
2x ink, Mulberry, lichtgrijze mesh, olive en citron :o OH en een beige Anky. en dan nog 2 wedstrijddoeken van de club (die liggen in de auto) _O-

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 12:25

Ik ben de smaragdgroene eskadron nog vergeten vernoemen en een zwarte zadelvormige _O-

Connaisseur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 10:03

Ik ben opzoek naar het dressuurdekje Olive, mocht iemand die aanbieden hoor ik het graag!

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 10:32

Iemand ervaring met de leveringen van hypostore?
In mijn mail van 4 september staat dat er 23 okt geleverd zou worden maar ik heb nog niks van verzendbevestiging gehad ofzo, ook geen mail dat het later zou komen

JanneJ2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 11:02

Granoek schreef:
In mijn mail van 4 september staat dat er 23 okt geleverd zou worden maar ik heb nog niks van verzendbevestiging gehad ofzo, ook geen mail dat het later zou komen

Ik heb zelf hele goede ervaringen.
Maar een vriendin van mij heeft momenteel precies hetzelfde bij het bestellen van een lemieux bij de hypostore

Doedatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 13:18

Granoek schreef:

Heb ik ook gehad bij Hypostore, werd uiteindelijk een paar dagen later. Ik had toen via de chat even gevraagd waar het pakket bleef en ik kreeg netjes antwoord, dat het vandaag verzonden zou worden :)

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 13:57

Even mailen. Ik kreeg snel en correct antwoord en toen een jas erg lang duurde mocht ik hen cancelen. Heb ik toen niet gedaan en hij was er op de genoemde datum. Daarna toen bleek dat het stiksel losliet kreeg ik de mogelijkheid tot terugsturen of korting. De korting stond met 3 werkdagen op m'n rekening. Ik ben dus erg tevreden.

Gisteren zadelmaker erbij gehad, die wilde een schaap onder m'n zadel. Dus toen maar meteen een lemieux bontje gekocht bij haar. Mooie kwaliteit

Heeft iemand ervaring met de lemieux dressuursingels? Die hing er gisteren ook en mijn merrie is vrij smal dus het leek mij wel wat met het korte brede middenstuk.

eamkoopman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 14:29

Baselayer peacock bij ruitergoed 50% en nog andere dekjes en accessoires in de outlet!

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 14:39

-]
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 08:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 15:07

Heb ik helaas niet Nobel, wel een tof dekje!

Ik heb gisteren dit dekje overgekocht van felinehoi, iemand enig idee welke kleur dit is? Ik hoop op Teal, maar zeker weten doe ik het niet.

Afbeelding

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 15:22

Weet de kleur niet, maar snap nooit, dat mensen m niet even wassen voordat ze een foto maken :Y)

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 15:23

Getup schreef:
Weet de kleur niet, maar snap nooit, dat mensen m niet even wassen voordat ze een foto maken :Y)

Dit dus.. :+

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 15:24

Getup schreef:

Ze had letterlijk in het bericht staan dat de mensen ze maar zelf moesten wassen :+
Persoonlijk zou ik het ook niet zo doen en hoop dat die zweet plekken/vlekken er bij iedereen uit gaan...

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 15:32

Haha sorry, maar zie vaker voorbijkomen en denk dan echt: Ieuw. Zo vies laat ik m niet eens worden, en durf iets zo al helemaal niet te verkopen.

Ben wel benieuwd naar de kleur, Vanilla :)

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 15:42

Het is een gokje, vond het wel een eerlijke prijs en de meeste vlekken zitten toch onder het zadel dus dat boeit me dan ook weer niet zoveel :) Zal een update geven als ik m gewassen heb!

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 15:50

Feline had inderdaad de teal.
Je ziet hem veel terug in cross videos.

Ik vind hem echt te duur voor hoe die eruit ziet..

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 17:38

Ik heb nog nooit zo'n vuil dekje gehad, hoe dan? :')

Vandaag de Hunter green gebruikt
Afbeelding