Omdat ik er nog steeds niet uit ben, toch een ander hoofdstel wil proberen, maar ook niet meteen een klap geld kwijt wil zijn, ben ik nog steeds zoekende.
Iemand ervaring met de hoofdstellen van WW?
http://www.wwhippique.nl/Webwinkel-Prod ... leder.htmlik heb gezien dat Hooks en Kramer ook anatomische hoofdstellen hebben, maar vind dat ook lastig omdat dat uit het buitenland moet komen en eventueel retourneren als het toch niet past.
Zoals de Hooks (overton) Fairfield, vind het een erg mooi hoofdstel. Maar die ondersteunt het bit niet extra dan een gewoon hoofdstel?
Of de Malmo of Lund van Kramer, die lijken ook op de Fairfield?
En ik heb eerlijk gezegd op het moment niet genoeg kennis om te zien of een bepaald hoofdstel de zenuwen wel/niet vrij laat, dus lees hier wel graag mee en ook de ervaringen van jullie zodat ik hopelijk tot een beslissing kan komen.
Overigens sta ik ook open voor tweedehands hoofdstellen, en spiek ik af en toe in dit topic of iemand wat verkoopt waarvan ik denk dat het misschien wel fijn is. Maar zag een paar pagina's terug een melding dat hoofdstellen niet in dit topic aangeboden mogen worden.
Op de Bokt markt kan ik ze ook weinig tot niet vinden. Wel mensen die vragen om een Micklem, maar daar heb ik natuurlijk niks aan.

edit: even wat tekst ertussen gezet!