Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLiez schreef:Ik twijfel of ik mijn lemieux suede terracotta verkoop of de tresse terracotta. Ik wil wat minder spullen hebben en heb deze kleur ‘dubbel’. Iemand een idee wat ik voor deze dekjes kan vragen?
[ [url=m/0Ml1wj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor een heel goed bod overweeg ik ook om mijn mustard weg te doen. Is geen suede versie.
[ [url=m/sYNiwF.jpg]Afbeelding[/url] ]
xLiez schreef:Ik twijfel of ik mijn lemieux suede terracotta verkoop of de tresse terracotta. Ik wil wat minder spullen hebben en heb deze kleur ‘dubbel’. Iemand een idee wat ik voor deze dekjes kan vragen?
Voor een heel goed bod overweeg ik ook om mijn mustard weg te doen. Is geen suede versie.
Tanjake schreef:xLiez schreef:Ik twijfel of ik mijn lemieux suede terracotta verkoop of de tresse terracotta. Ik wil wat minder spullen hebben en heb deze kleur ‘dubbel’. Iemand een idee wat ik voor deze dekjes kan vragen?
Mooi reeksje! Welke is de rode naast de mustard?
Ellen_ov schreef:Wie heeft toevallig de mesh variant in de kleur grijs al? Ik twijfel of ik die wil, want ik vraag mij af hoe mooi/schoon die blijft? Met name ok omdat het randje van het dekje ook zo’n lichte kleur grijs heeft.
itsmi schreef:Ellen_ov schreef:Wie heeft toevallig de mesh variant in de kleur grijs al? Ik twijfel of ik die wil, want ik vraag mij af hoe mooi/schoon die blijft? Met name ok omdat het randje van het dekje ook zo’n lichte kleur grijs heeft.
Ik heb de mesh spring variant in het grijs. Die blijft echt super netjes. Ook het randje. Enige lastige is de witte haren uit de binnenvoering krijgen ...
*kruipt weer onder de meelees steen*
Farjen schreef:Deniees, hier ook verschillende foto's in het topic op vossen, wel voornamelijk op de zweetvos. Maar ook met cognac springzadel en zwart dressuurzadel
Farjen schreef:Vandaag netjes in de les: champagne![]()
[ [url=m/k7DjGk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bonte paarden kunnen inderdaad gemakkelijker een kleurtje hebben![]()
Die hunter green staat ook chique!