PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 00:39

Texas02 schreef:
Wat een gedoe zeg, met die bezorging.. Dit is dus al een grote reden waarom ik niet bij the horselet wil kopen, vorige keer was het toch ook al zo'n gedoe?

Klopt, maar die problemen lijken wel allemaal opgelost te zijn. Dat had toendertijd vooral te maken met dat de website er elke keer uit lag, je niet kon betalen en sommigen iets besteld hadden, wat uiteindelijk niet op voorraad bleek te zijn.

Kimley

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 07:54

Hier geen problemen... heel tevreden. Had het ook best snel binnen :)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 08:38

Heel vervelend met die pakketten allemaal! Weten jullie een beetje wat ik elke keer door maak met pakketjes hier proberen te krijgen :+ Mijn pakket vanuit Engeland (80 euro verzendkosten) is door ons postkantoor zonder reden teruggestuurd. Kreeg excuses van de manager, maar mn Steel Blue en Cranberry liggen nu dus (weer/nog) in Engeland want ik wil eigenlijk niet nog eens 80 euro verzendkosten betalen :=

Maakt jullie problemen niet minder irritant natuurlijk! Is voor mij ook wel eens fijn om te zien dat dat soort dingen niet enkel in Afrika fout gaan :P

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 09:35

In Nederland gaat er ook een hoop mis hoor. Ik bestel heel veel online en bij alle pakketdiensten is wel regelmatig iets aan de hand. Om gek van te worden. Bij the horselet heb ik dan weer geen problemen gehad, gelukkig.

Gister zou Agradi komen met DPD, neerzettoestemming gegeven omdat ik op mijn vrije dag uiteraard niet de hele tijd thuis ben. Kreeg ik een mail dat ik er niet was :roll: Nu gaat het maandag pas naar pakketpunt die steeds om 18u dicht is dus kan het pas over een week halen. Vind ik best irritant :=

Vorige week kon DHL mijn werk niet vinden (hoe dan??) Pakket retour afzender, meer dan een maand op moeten wachten.

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 09:44

Nessie schreef:
Mijn hengst heeft ook alles roze hoor, dekjes, beschermers, fleecedeken etc. <3 Staat prachtig op zwart!

Yes hier ook, ik hou van roze ! <3

Jeetje wat waardeloos zeg met jullie pakketen -O-

Queijo nou inderdaad, ik heb iedere keer gezeik met dpd.. ook wel een zat van :=

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 10:08

Iriscope schreef:
Heel vervelend met die pakketten allemaal! Weten jullie een beetje wat ik elke keer door maak met pakketjes hier proberen te krijgen :+ Mijn pakket vanuit Engeland (80 euro verzendkosten) is door ons postkantoor zonder reden teruggestuurd. Kreeg excuses van de manager, maar mn Steel Blue en Cranberry liggen nu dus (weer/nog) in Engeland want ik wil eigenlijk niet nog eens 80 euro verzendkosten betalen :=

Maakt jullie problemen niet minder irritant natuurlijk! Is voor mij ook wel eens fijn om te zien dat dat soort dingen niet enkel in Afrika fout gaan :P

Ik zou daar helemaal gek door worden :')
Er is nog een Winderen pad die onderweg is met DPD vanuit Polen :=

Ik weet nog niet helemaal wat ik van de mamba latté vind, ik dacht dat die veel lichter ging zijn van kleur.
Afbeelding

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-21 10:45

Maar opzich heeft dat niks met thehorselet te maken toch? Al neemt dat niet weg dat hun klantenservice ook ruk is natuurlijk.
Hier binnen zweden verzend ps/thehorselet met dhl, ik had een pakket retour gedaan en die was dus ook kwijt, stond bij de track en trace ook letterlijk ”pakket kwijt”. Maar die is gelukkig terecht dus nu wachten op geld terug..

Ik twijfel nogsteeds of ik die coffee mamba wil, tot nu toe nog op mn handen kunnen zitten gelukkig. Eigenlijk heb ik een soort van besloten dat ik niks mag kopen tot dana verkocht is. Plus dat mn stapel bijna tot in het plafon is dus ik ook niet echt meer plek heb, als ik geen nieuwe stapel maak O:)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 11:28

Ik heb hem wel gekocht, omdat ik er al passende beenbeschermers en baselayer voor had, haha. Op mijn vos vind ik hem niet geweldig, wel op het donkerbruine paard dat ik rijd.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 11:54

Vraagje ; welke maat van de PS peeskappen gebruiken jullie?
Ik heb een paard (1.67m) met hele dunne benen.
Vraag me af of de cob dan niet beter zit.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 12:25

Ik moet vaak de cobmaat pakken, omdat full te lang is voor de korte benen van mijn paard (1.66 m). In de breedte houdt het niet over, maar het kan wel.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 13:51

Afbeelding

Eentje is undercover tussen alle PS/ES. :P

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 14:22

Wauw wat een gave collectie!!

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 14:31

Ohhh wauw wat een gave collectie _lorette_ <3 <3
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 14-11-21 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op verwijderde post verwijderd

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 14:44

Wauw, hele gave collectie Lorette <3

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 15:24

Iriscope schreef:

Kan je hem niet van Engeland naar Nederland laten sturen? Ik dacht dat jij ook veel in Nederland bij iemand laat aankomen, of was jij dat niet?

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 16:27

Ik heb laatst een fotoshoot gehad en ik moet zeggen, de PS Wine blijft wel een grote favoriet hier! Ik denk dat ik de Tara coltrui erbij ga kopen, want de kleur is zoo mooi!

Foto's van TVG fotografie.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En ook toepasselijk, PS kleding aan ;)

Afbeelding

Lorette: jaloers!! Wat een mooie collectie

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 16:35

Wauw geweldige collectie Lorette!

En super fotos Tango, prachtige kleur inderdaad en past ook mooi zo bij het herfstige bos <3

Ik heb toch een beetje spijt, de coffee mamba niet gekocht. Komen vast nog meer acties.. :P horselet pakketje is in ieder geval onderweg eindelijk, joepie. Wat vervelend dat het zo mis loopt bij sommige UPS punten _-:(

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 16:49

KB12 schreef:
Iriscope schreef:

Kan je hem niet van Engeland naar Nederland laten sturen? Ik dacht dat jij ook veel in Nederland bij iemand laat aankomen, of was jij dat niet?

Thanks voor het meedenken, helaas kan dat niet. We hebben een soort postbus daar en dat bedrijf stuurt enkel naar 1 vast adres om te voorkomen dat je hen voor dropshipping gebruikt.

Lorette, super collectie zeg, staat ook zo mooi op een rek!
Laatst bijgewerkt door Iriscope op 13-11-21 16:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 19:57

In daglicht toch wel mooi :D

Afbeelding

Mooi tango!

Toffe collectie Lorette! Heb je geen lemieux meer? :D

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 20:06

Heel mooi op een vos!

Anky/Eskadron/LeMieux lag ergens anders. :P

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 20:07

Mooi Farjen!!!

Lorette: :9

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 20:42

_Lorette_ schreef:
[ [url=m/llWOgB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eentje is undercover tussen alle PS/ES. :P

Wow mooi zeg! Benijd je wel een beetje haha
Hoe vaak gebruik je nu 1 van die dekjes nu effectief per jaar? En hoe lang gebruik je 1 dekje gemidddeld?
Ik ben iemand die nu 4 dekjes heeft en dat is echt het meeste wat ik ooit heb gehad (enkel dressuur)
Hou wel ontzettend van mode en mooie spullen maar koop dat mooie en tijdloze spullen altijd

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 21:43

Mooi Lorette! <3 ook jaloers op je rek! Die Amarelo misstaat er niet tussen hoor <3

Staat mooi op je vosse Farjen!

Gaaf Tango! Ben het helemaal met je eens dat Wine een prachtkleur is <3

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 21:50

Over roze gesproken.. eindelijk eens de hele set gebruikt <3

Afbeelding

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 21:57

Mooi, Gianti!

De wine is ook echt prachtig <3

Danique_G schreef:
Wow mooi zeg! Benijd je wel een beetje haha
Hoe vaak gebruik je nu 1 van die dekjes nu effectief per jaar? En hoe lang gebruik je 1 dekje gemidddeld?
Ik ben iemand die nu 4 dekjes heeft en dat is echt het meeste wat ik ooit heb gehad (enkel dressuur)
Hou wel ontzettend van mode en mooie spullen maar koop dat mooie en tijdloze spullen altijd

Het ligt er enorm aan hoeveel paarden ik te rijden heb en hoe schoon die zijn (haren/zand/zweet) . Ik had er eens 7 in de zomer en dan ga je hard door de dekjes. Alles nat en vies. Maar nu heb ik er wat minder en dan zijn het veel dekjes in verhouding tot de paarden.
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 13-11-21 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt