Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinzi_jewel schreef:DubbelDun schreef:@zinzi: is een singelverlenger geen optie ??
Dan zit ik met gespen tegen het paard aan zonder bescherming .
Zou fijn zijn als ik ergens een adresje weet die nog voor normaal geld lange singel stoten wil aanzetten
Buitenzinnig schreef:De uitwerking daarvan is heel persoonlijk. De ene vind weinig wtong prettig en de ander wil graag meer wrong.
Hij is te testen met de verschillende wrongen!
KellyR schreef:Hoi dames,
Gelukkig nieuw jaar!
Heeft iemand hier toevallig al de ghost lipica in huis?
Ben heel benieuwd hoe die bevalt.
@buitenzinnig is er ergens een linkje wat het grote verschil uitlegt tussen de wrongen. Ja de 1 is dunner/langer dan de ander. Maar ik zou graag willen weten wat voor uitwerkingen dat heeft.
Van de Fanzalo liggen de wrongen niet netjes langs mn been. Dus zit er aan te denken om die te verkopen en in te ruilen voor de lipica
llora schreef:Weet iemand welke banaansingel er is in kleine maatjes. Zoals maat 35 cm? We hebben nu de barefoot strech en breaht. Hierdoor schuift het zadel al veel minder. Enige nadeel de singel begint helemaal te vervormen en krijgt een banaan model. Maar hierdoor komende berschermde stukken niet meer op de juiste plaats te zitten en krijgt hij kleine wondjes. Ook verdraaid de singel langzaam en moet je hem elke keer terug goed op zijn plaats steken in de bescherm hoes. Dus ik zoek een hele fijne en zo dun mogelijke banaan singel voor een a pony in zo een klein mogelijke maat.
J0anieke schreef:llora schreef:Weet iemand welke banaansingel er is in kleine maatjes. Zoals maat 35 cm? We hebben nu de barefoot strech en breaht. Hierdoor schuift het zadel al veel minder. Enige nadeel de singel begint helemaal te vervormen en krijgt een banaan model. Maar hierdoor komende berschermde stukken niet meer op de juiste plaats te zitten en krijgt hij kleine wondjes. Ook verdraaid de singel langzaam en moet je hem elke keer terug goed op zijn plaats steken in de bescherm hoes. Dus ik zoek een hele fijne en zo dun mogelijke banaan singel voor een a pony in zo een klein mogelijke maat.
Is 45 cm klein genoeg? Ik gebruik zelf deze en ben er erg tevreden over. Erg zacht en zadel blijft mooi liggen. https://www.divoza.com/nl/rossner-comfort-singel
MarliesR schreef:rollyjogered schreef:weet iemand toevallig hoe je de inlages in een kifra pad doet? ze moeten nog 1cm verder erin en dan kan die dicht maar het lukt me niet.
Als hij niet verder past kan je er ook net een klein stukje aan de voorkant afhalen zodat de pad goed dicht kan.