Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
happypaardje schreef:Ik vind die torsion pads er heel leuk uitzien, maar ze lijken me erg fluffy. Hoe gaat dat als je er bijvoorbeeld mee in de regen rijdt? Wordt het dan niet een soort spons tussen je paard en je zadel?
galaxyfizzy schreef:xyzutu2 schreef:Weet iemand heel toevallig nog de website of het mailadres van iemand die bestaande zadeldekjes kan aanpassen? Dus echt de vorm aanpassen, lussen eraan zetten of inlagevakken eronder zetten, het zwaardere aanpaswerk dus.
Dabo's design?[/size]
Maartje1990 schreef:Bedoel je http://www.mariskaszadeldekjes.nl ?
darkadia schreef:xManon_ schreef:Torsion pads vind ik erg dik ogen, voor mijn gevoel zit dat niet lekker.
Heb net een foto gezien van de fra unica onder een Barefoot op Facebook, ziet er erg goed uit
Paar pagina's terug kun je ook foto's vinden van mijn barefoot op een FRA unica pad.
Ik vind de pads er goed uit zien! Torsion zadels wel leuk met die kleurtjes... Hoe zijn die verder qua drukverdeling/maat Pommel etc?
happypaardje schreef:Ik vind die torsion pads er heel leuk uitzien, maar ze lijken me erg fluffy. Hoe gaat dat als je er bijvoorbeeld mee in de regen rijdt? Wordt het dan niet een soort spons tussen je paard en je zadel?
dieseltje09 schreef:happypaardje schreef:Ik vind die torsion pads er heel leuk uitzien, maar ze lijken me erg fluffy. Hoe gaat dat als je er bijvoorbeeld mee in de regen rijdt? Wordt het dan niet een soort spons tussen je paard en je zadel?
Materiaal lijkt zo op het eerste gezicht erg veel op de toklat coolback pads.
Als het dat inderdaad is wordt het niet zompig onder een zadel met regen hoor! Had er 2 voor onder mn westernzadel destijds, waren sneller droog als dat jij boe kon zeggenletterlijk uitkloppen en ze waren al weer droog om te voeren. Het is een niet water opnemende vezel dus je schud het er zo vanaf
SarahIlse schreef:Gaaf die fluffy pads! Waar zijn die te koop?
Ik ben er denk ik uit wat ik met mijn zadel wil. Ik wil kijken of een Barrydale kan testen/lenen van iemand, die voldoet denk ik het meeste aan mijn eisen. Dus weet iemand een adres waar ik voor een normaal bedrag een testzadel kan aanvragen of is er toevallig iemand in omgeving Goeree/Voorne-Putte van wie ik hem een/twee dagen zou mogen lenen?
Buitenzinnig schreef:Onder Quilty normale maat
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=575E4B67
Er zijn 2 maten van bovenstaande pad, met korte zweetbladen en lange, en qua lengte kan ook nog het eea gedaan worden volgens mij.
horsii schreef:Die fluffy pads zien er erg leuk uit.
Zijn ze niet glij/schuif gevoelig?