Ik denk zelf dat ik maat 2 nodig? heb en dat ik echt een week de tijd moet nemen om te wennen...
groet Joy.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ga me verdiepen... 
Die heb ik even groter gemaakt voor iemand anders uit dit topic

! Ik denk dat Barefoot maat 2 idd niet gaat passen. Weet iemand hoe het nieuwe Ghost zadel (Lipiza) valt tov de maat 1 Barefoot qua zitting en lengte?
Dus ik hoop dat ie er morgen is, anders hebben ze een boze telefoon aan hun been.
Buitenzinnig schreef:Er vinden wat veranderingen aan de Ghost Lipiza plaats. Zodra deze bekend zijn plaats ik uiteraard foto's en een verslag!
Ook air-pump voegt daarin voor mij niks toe. Liever een soepeler zweetblad wat mooi over een wrong valt of een wrong op het zweetblad.
ik moet straks met de Ghost er bij de collectie weer wat inkrimpen ben ik bang...
Grappig dat je op jou haf ook nog smal zit met de ghost!Mijn paardjes zijn vast niet zo breed als die van jou,maar ze hebben amper schoft en een platte rug wat het nogal eens lastig maakt qua pasvorm maar ook qua schuiven..Haha ik weet niet hoeveel zadels jij hebt,maar ik ga als de ghost bevalt ook weer een zadel verkopen hoor
..Moet wel wat binnen de perken blijven
Fotooo! Phillipa schreef:Buitenzinnig schreef:Er vinden wat veranderingen aan de Ghost Lipiza plaats. Zodra deze bekend zijn plaats ik uiteraard foto's en een verslag!
Ben benieuwd!
Wat ik een nadeel vind aan het nieuwe dressuurzadel van barefoot (en ook de easytrek) is de mega kniewrongen die daar in mijn ogen gewoon niet functioneel zitten. Het is geen kniewrong maar eerder een halve zweetblad wrongOok air-pump voegt daarin voor mij niks toe. Liever een soepeler zweetblad wat mooi over een wrong valt of een wrong op het zweetblad.