Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vera_pino schreef:Ik had mijne ook net in het eerste gaatje zitten. Inmiddels heb ik hem bij de mond in het 3e en bij de keel in het 2e. Ik vet hem niet extreem in maar houd hem gewoon netjes schoon en vetten doe ik eigenlijk alleen met een bijenwas balsem voor wedstrijd.
De riempjes van je bit zitten overigens ook niet goed, door het bit halen, door het passantje en dan door het ringetje van het hoofdstel dan blijft hij het mooiste zitten en is het het makkelijkste als je bitten wisselt zoals ik met springen pelham en drs watertrens.
Daphneeeej schreef:Ik vind het er wel mooi uitzien hoe die zit nu. hopelijk word het leer nog wat soepeler waardoor je meer speling krijgt in de ruimte/gaatjee. zoubhem niet hoger doen iig. hangt al hoog genoeg.
Djeradalover schreef:[ [url=m/LWma9e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn bit blijft dus steken in de ringetjes vd neusriem. Een halve knevel heeft niet veel effect denk ik? Ik heb echt nog geen onwijs goed stuur dus een hele knevel is niet overbodig. Ik ga kijken of het goed gaat met die riempjes er aan en anders maar even over op een normale neusriem.