Zwart met een zilver sierkoord en een blauwe met zilver sierkoord! Wacht de zomercollectie af, en als daar nou écht mooie kleurtjes bijzitten koop ik weer een paar Cottons.
Nieuwe Oornetjes (Mist nog 1 die staat op andere foto )
En hier al onze Oornetjes :
EdkingEnzo
Geplaatst: 22-01-17 21:31
Mijn mooie bruine setje!
Saul
Geplaatst: 22-01-17 21:40
geweldig al die oortjes! Baal zo dat die hier niet passen
Hier een van mijn recentste setjes. Maar vind het eigenlijk te groot dus twijfel nog om 'm weer weg te doen.
Syberdepiep
Geplaatst: 23-01-17 11:26
Het allernieuwste model Barefoot boomloze zadel: de WELLington! Als goed is ben ik de 1e in NL die hem besteld heeft! Ligt op de foto nog beetje vreemd maar heb er door de vrieskou nog niet mee kunnen rijden, zadel moet nog helemaal in model komen. Eronder een nieuw Kifra Square pad, laten pimpen met bedrukking. (Weet dat paard erg aan de maat is, maar is een pensioenaris die nog 2x per week op buitenrit naar het bos gaat en ivm artrose niet meer intensief getraind kan worden.)
Tadaa!! Na lang (lang, lang, lang) sparen eindelijk een springzadel kunnen kopen voor Horonae!
De stubben Siegfried! (Geen idee of dit correct geschreven is )
Susanjansenn
Geplaatst: 12-02-17 11:45
Laatst bijgewerkt door Amaryllis op 13-02-17 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Enkel eigen foto's toegestaan, andere verwijderd
Anoniem
Geplaatst: 13-02-17 19:45
vorige week bij de huismerken actie een vliegendeken gekocht paardlief krijgt echt alle dekens kapot (ook rambo en dergelijke) dus ik stop met dure dekens te kopen