PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nynkex01

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 14:22

Royal classic was uitverkocht bij EJ, beetje jammer nu weet ik nog niet of hij bij mijn Anky shirt past. Hoop het zo, dat shirt heeft ook goudkleurige details

Juniores

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 16:02

@FjordOtis; heb je toevallig een foto van die Quur coltrui naast de Deep Olivine? :D

GekOpFjorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 16:25

Juniores schreef:
@FjordOtis; heb je toevallig een foto van die Quur coltrui naast de Deep Olivine? :D

Nee heb de olivine (nog) niet maar de quur komt met alles erg overeen qua kleuren

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 16:26

Ik heb een bericht van UPS dat mijn pakket er is.
Erna nog een mail, pakket is geweigerd door het ophaalpunt.. En nu? Gaat dit terug naar Zweden? -O-

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 16:39

Even bellen naar het ophaal punt ?

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 16:39

Farjen schreef:
Erna nog een mail, pakket is geweigerd door het ophaalpunt.. En nu? Gaat dit terug naar Zweden? -O-

Huh.. Wat raar! Misschien is het een foutje, kun je het ophaalpunt bellen? En het lijkt me toch heel raar als het dan nu al wordt teruggestuurd.. Hopelijk is het toch gewoon bezorgd of dat ze het naar een ander UPS punt brengen.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 16:40

Farjen schreef:

Dit heb ik laatst gehad met DPD.. toen ging het pakket inderdaad weer terug afzender :n

Zou UPS even bellen of het mogelijk is ergens anders naartoe te sturen

xjanabananax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 16:43

Lottekuhh_x schreef:
Het is uiteindelijk gelukkig gelukt om het UPS punt te veranderen :D Ideaal dat het UPS punt zo dichtbij zit, dan kan je het net zo goed daar af laten leveren idd :) Mijn pakketje wordt nu als het goed is 2 km verderop bezorgd, dat klinkt in ieder geval al stukke beter dan 20.

Mooie aankopen iedereen. De combinaties die ik voorbij heb zien komen met andere merken kleding lijken mooi te matchen!

Hoe is het jou uiteindelijk gelukt om het punt te veranderen? Het dichtstbijzijnde punt waar hij wordt afgeleverd bij mij is alleen open op werktijden, als ik dus (je raad het al) ook aan het werk ben -O- Moet ik gewoon geduld hebben en kan ik dit op een gegeven moment aanpassen of kan ik iets bijzonders doen? Wij hebben namelijk ook gewoon van die kluisjes in de buurt waar ik het graag wil af laten leveren.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 16:50

Drico schreef:
Farjen schreef:

Dit heb ik laatst gehad met DPD.. toen ging het pakket inderdaad weer terug afzender :n

Pff, dat is goed waardeloos zeg.. -O-
Wat raar dat een afhaalpunt pakketten weigert..
Hopelijk komt het goed Farjen, heel vervelend zoiets!

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 17:17

Mijn pakketje is terug naar Zweden |( , PS heeft verkeerde adres erop gezet |o , baal ontzettend, werd afgeleverd bij lockerkasten, ik hoorde telkens niks had 1 november laat in de avond besteld, maar hoorde maar niks, geen bestel of verzendbevestiging, dus 6 november gemaild hoe het zat, krijg ik op 8 november mail terug, is verzonden met dit tracknummer, en je adres is onbekend bij ups neem contact op met lokal ups,
Nou ik moest dus telkens heel veel werken en had vandaag pas tijd om naar een lokal toe te gaan, kom ik daar, weten ze daar van niks en ook niet hoe het werkt en al helemaal niet hoe het werkt met lockers...
Dus weer naar huis toe, bellen met ups, krijg ik dus te horen dat ie al weer terug is naar zweden en niks meer aan te doen is..... baal, baal, baal......

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 17:37

Pff, wat een gedoe met die bezorging zeg.. -O- Kunnen ze het pakket opnieuw opsturen?

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 18:49

Wat ontzettend naar meiden :(:)
Als het goed is wordt mijn pakket dinsdag op het afhaalpunt afgeleverd, hoop dat het goed gaat!

Nu ik eindelijk een merrie heb kan ik mijn raspberry set vaker gebruiken. Roze is niet zo mijn kleur maar toch hou ik van deze set <3

Afbeelding

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 18:52

lideli schreef:
Als het goed is wordt mijn pakket dinsdag op het afhaalpunt afgeleverd, hoop dat het goed gaat!

Nu ik eindelijk een merrie heb kan ik mijn raspberry set vaker gebruiken. Roze is niet zo mijn kleur maar toch hou ik van deze set <3

[ [url=m/xuDpME.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn 2 pakketten worden maandag op het afhaalpunt geleverd, hoop ook dat het verder goed gaat.

En prachtige set! Ik hou van roze! <3 En ik heb weliswaar een ruin, maar echte mannen dragen roze toch? *D O:)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-21 19:06

lideli schreef:

[ [url=m/xuDpME.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze blijft leuk!!

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 19:59

Ik houd helemaal niet van roze :+ Toen mijn merrie bij mij kwam heb ik gelijk haar roze halster vervangen door een groene haha.

Een vriendin daarentegen houdt van alles wat met roze en glitters te maken heeft.. En zij heeft een grote stoere vosse... ruin. Die dus met felroze dekjes en halster rondloopt _O-

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 20:01

Drico schreef:
Farjen schreef:

"Reden van uitzondering: De ontvanger wil het product niet en weigerde de aflevering." -O-
Ik heb het UPS punt opgezocht, vind er geen gegevens over. Geen telefoonnummer, op google maps lijkt het ook een gewoon huis. Ernaast is wel een zonnecenter met als openingsuren alle dagen gesloten..
Als ik mijn afleverpunt wil veranderen, moet ik het Infonotice nummer hebben dat ik krijg van de chauffeur, maar die heb ik dus niet.
Wat een gedoe :roll:

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 21:05

xjanabananax schreef:
Hoe is het jou uiteindelijk gelukt om het punt te veranderen? Het dichtstbijzijnde punt waar hij wordt afgeleverd bij mij is alleen open op werktijden, als ik dus (je raad het al) ook aan het werk ben -O- Moet ik gewoon geduld hebben en kan ik dit op een gegeven moment aanpassen of kan ik iets bijzonders doen? Wij hebben namelijk ook gewoon van die kluisjes in de buurt waar ik het graag wil af laten leveren.

Wat onhandig, ik heb je een pb gestuurd :)

Pff wat een pech allemaal met jullie pakketjes, enorm balen. Hopen dat het op de een of andere manier toch nog goed komt.

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 21:47

Prima2Donna schreef:
Ik houd helemaal niet van roze :+ Toen mijn merrie bij mij kwam heb ik gelijk haar roze halster vervangen door een groene haha.

Een vriendin daarentegen houdt van alles wat met roze en glitters te maken heeft.. En zij heeft een grote stoere vosse... ruin. Die dus met felroze dekjes en halster rondloopt _O-

Ik voel me nu helemaal niet aangesproken, kuch. :+ Ik zeg maar zo, alleen echte mannen dragen roze haha.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 21:54

Mijn hengst heeft ook alles roze hoor, dekjes, beschermers, fleecedeken etc. <3 Staat prachtig op zwart!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 22:24

Haha, gelukkig, ik ben dus niet de enige! :D Ik hou echt van roze <3

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 23:25

Figo88 schreef:
Pff, wat een gedoe met die bezorging zeg.. -O- Kunnen ze het pakket opnieuw opsturen?

Dat is nog afwachten, de persoon van de klantenservice van PS gaat het vragen aan de store of ze het opnieuw willen verzenden, wat ik begreep word normaal gesproken het geld gewoon terug gestort...

xjanabananax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 23:45

Lottekuhh_x schreef:
Wat onhandig, ik heb je een pb gestuurd :)

Pff wat een pech allemaal met jullie pakketjes, enorm balen. Hopen dat het op de een of andere manier toch nog goed komt.

Ja super bedankt! Ik denk (hoop) dat het gelukt is er staat nu dat de aanvraag in behandeling is dus lijkt me dat het dan wel goed moet komen. Vind UPS sowieso een rot dienst hoor, we hebben hele rare punten hier, met bijvoorbeeld van die gekke tijden enzo. Sinds kort zijn er dus ook die kluisjes en dat scheelt al heel veel, normaal kies ik die bij bestellen al maar ja dat kon nu niet.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 23:51

Ik heb zonet een email van UPS gekregen dat ze mijn pakket terugsturen :roll: Verder geen reacties op mijn mails, dat zal sowieso niet voor volgende week zijn gok ik.. Dit was de eerste en ook meteen de laatste keer dat ik via thehorselet bestel

En dan heb je ruitergoed, gisteren namiddag besteld, vandaag in huis (in België dus) +:)+

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 00:07

xjanabananax schreef:
Ja super bedankt! Ik denk (hoop) dat het gelukt is er staat nu dat de aanvraag in behandeling is dus lijkt me dat het dan wel goed moet komen. Vind UPS sowieso een rot dienst hoor, we hebben hele rare punten hier, met bijvoorbeeld van die gekke tijden enzo. Sinds kort zijn er dus ook die kluisjes en dat scheelt al heel veel, normaal kies ik die bij bestellen al maar ja dat kon nu niet.

Graag gedaan. Als het goed is moet het dan wel goed komen. Althans, bij mij was de aanvraag eerst ook in behandeling en daarna is het UPS punt gewijzigd :) ik vind UPS ook niet de fijnste bezorgdienst, maarja het is wel internationaal. UPS heeft hier ook ook allemaal UPS punten die maar tot 6 uur open zijn, evenals DPD en GLS. Dat is al een reden waarom ik liever PostNL of DHL heb, die punten zijn allemaal tot 8 uur geopend. Ik heb nog geen ervaringen met kluisjes, maar dat klinkt wel ideaal.

Wat rot om te horen Farjen, snap dat je er dan wel even klaar mee bent.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-21 00:34

Wat een gedoe zeg, met die bezorging.. Dit is dus al een grote reden waarom ik niet bij the horselet wil kopen, vorige keer was het toch ook al zo'n gedoe?