Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Farjen schreef:Ik heb een bericht van UPS dat mijn pakket er is.
Erna nog een mail, pakket is geweigerd door het ophaalpunt.. En nu? Gaat dit terug naar Zweden?
Farjen schreef:Ik heb een bericht van UPS dat mijn pakket er is.
Erna nog een mail, pakket is geweigerd door het ophaalpunt.. En nu? Gaat dit terug naar Zweden?
Lottekuhh_x schreef:Het is uiteindelijk gelukkig gelukt om het UPS punt te veranderenIdeaal dat het UPS punt zo dichtbij zit, dan kan je het net zo goed daar af laten leveren idd
Mijn pakketje wordt nu als het goed is 2 km verderop bezorgd, dat klinkt in ieder geval al stukke beter dan 20.
Mooie aankopen iedereen. De combinaties die ik voorbij heb zien komen met andere merken kleding lijken mooi te matchen!
Drico schreef:Farjen schreef:Ik heb een bericht van UPS dat mijn pakket er is.
Dit heb ik laatst gehad met DPD.. toen ging het pakket inderdaad weer terug afzender
Zou UPS even bellen of het mogelijk is ergens anders naartoe te sturen
lideli schreef:Wat ontzettend naar meiden![]()
Als het goed is wordt mijn pakket dinsdag op het afhaalpunt afgeleverd, hoop dat het goed gaat!
Nu ik eindelijk een merrie heb kan ik mijn raspberry set vaker gebruiken. Roze is niet zo mijn kleur maar toch hou ik van deze set![]()
[ [url=m/xuDpME.jpg]Afbeelding[/url] ]
lideli schreef:Wat ontzettend naar meiden![]()
Als het goed is wordt mijn pakket dinsdag op het afhaalpunt afgeleverd, hoop dat het goed gaat!
Nu ik eindelijk een merrie heb kan ik mijn raspberry set vaker gebruiken. Roze is niet zo mijn kleur maar toch hou ik van deze set![]()
[ [url=m/xuDpME.jpg]Afbeelding[/url] ]
Drico schreef:Farjen schreef:Ik heb een bericht van UPS dat mijn pakket er is.
Dit heb ik laatst gehad met DPD.. toen ging het pakket inderdaad weer terug afzender
Zou UPS even bellen of het mogelijk is ergens anders naartoe te sturen
xjanabananax schreef:Hoe is het jou uiteindelijk gelukt om het punt te veranderen? Het dichtstbijzijnde punt waar hij wordt afgeleverd bij mij is alleen open op werktijden, als ik dus (je raad het al) ook aan het werk benMoet ik gewoon geduld hebben en kan ik dit op een gegeven moment aanpassen of kan ik iets bijzonders doen? Wij hebben namelijk ook gewoon van die kluisjes in de buurt waar ik het graag wil af laten leveren.
Prima2Donna schreef:Ik houd helemaal niet van rozeToen mijn merrie bij mij kwam heb ik gelijk haar roze halster vervangen door een groene haha.
Een vriendin daarentegen houdt van alles wat met roze en glitters te maken heeft.. En zij heeft een grote stoere vosse... ruin. Die dus met felroze dekjes en halster rondloopt _O-
Lottekuhh_x schreef:Wat onhandig, ik heb je een pb gestuurd
Pff wat een pech allemaal met jullie pakketjes, enorm balen. Hopen dat het op de een of andere manier toch nog goed komt.
xjanabananax schreef:Ja super bedankt! Ik denk (hoop) dat het gelukt is er staat nu dat de aanvraag in behandeling is dus lijkt me dat het dan wel goed moet komen. Vind UPS sowieso een rot dienst hoor, we hebben hele rare punten hier, met bijvoorbeeld van die gekke tijden enzo. Sinds kort zijn er dus ook die kluisjes en dat scheelt al heel veel, normaal kies ik die bij bestellen al maar ja dat kon nu niet.