Ervaringen met LeMieux?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 14:51

Saaams schreef:
Ik zag laatst een denim, redelijk versleten op facebook voor €105.

Wie bied €100 voor mijn burnt orange? _O-

Die heb ik ook voorbij zien komen... :') wauw... vroeg mij ook al af wie er überhaupt een versleten dekje wil overnemen, laat staan dat geld.

bliksemflits

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 15:32

ZoeyDercks schreef:
Burnt Orange wordt alleen niet meer verkocht helaas! Net als de helft ongeveer :+

Oh no :'(

Tiahastrona

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:13

Mijn denim dekje hou ik sowieso zelf, is eens wat anders

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 16:24

Wauw die collectie!
Ik gebruik mn denim nooit. Tja momenteel gebruik op sowieso weinig, maar weg gaat die niet. Straks krijg ik spijt.

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 19:05

Geen prachtige foto, maar wel even de ink blue Loire + vestje showen! Heb ook de matchende peesjes hihi. Helemaal gelukkig mee <3

Afbeelding

jadeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 19:08

Heb ook een vraagje!
Heb net een grijze rijbroek gekocht, harnachement is bruin en pony vosbont. Welke kleur van le mieux matcht hiermee?
Moeilijk, moeilijk |(
Dacht zelf aan ice blue? Vind die loire kleurtjes wel heel mooi, heb de hunter green ook in loire en die is fantastisch :~
Afbeelding
En dit is het harnachement waar die onder komt te liggen:
Heb inmiddels wel andere (neutralere) beugels.

Afbeelding

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 19:53

_/-\o_ wow wat een collectie! Wel fijn, dat we zo de kleuren bij elkaar kunnen zien.

Burnt orange vind ik ook mooi

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 20:27

jadeken schreef:
Heb ook een vraagje!
Heb net een grijze rijbroek gekocht, harnachement is bruin en pony vosbont. Welke kleur van le mieux matcht hiermee?
Moeilijk, moeilijk |(
Dacht zelf aan ice blue? Vind die loire kleurtjes wel heel mooi, heb de hunter green ook in loire en die is fantastisch :~
[ [url=m/V1ExhF.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit is het harnachement waar die onder komt te liggen:
Heb inmiddels wel andere (neutralere) beugels.

[ [url=m/o94T8m.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb zelf ook een grijze rijbroek en vind champagne een mooie rustige kleur om daarmee te combineren.
Zelf op een donkerbruin paard dus combi met bruin tuig en bont moet ook kunnen denk ik.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 22:24

Hier de Champagne Loire op een donkerbruine.

Afbeelding

BrittOllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 23:14

Saaams schreef:
Ik zag laatst een denim, redelijk versleten op facebook voor €105.

Wie bied €100 voor mijn burnt orange? _O-

Wow echt? Ik heb 2 denims <<)

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 08:53

Ik ben ook geslaagd in mijn opzet een matchende longsleeve te vinden met mijn LeMieux Loire Blackcurrant - van BR! Afbeelding

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 08:54

Ik had met mijn denim een dealtje haha. Als je ze goed wil verkopen op eBay.co.uk adverteren, daar gaan ze voor meer meestal.

Ik heb trouwens geen bezwaar op mijn foto's in de openingspost :)

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 09:16

Ik zag ze ook al op le mieux insta voorbij komen!

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 09:17

Laura_ schreef:

Haha ja ze hadden 'm gedeeld! Had ze getagd met m'n pony haar account :o
Nu nog even 10k volgers regelen, dan willen ze me vast sponsoren :')

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 10:35

Idra schreef:
Ik ben ook geslaagd in mijn opzet een matchende longsleeve te vinden met mijn LeMieux Loire Blackcurrant - van BR! [ [url=m/DsZlZd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oja, perfect !

Cera_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 12:05

ZoeyDercks schreef:
Laura_ schreef:

Ik ben je iig gaan volgen, nu nog wat mensen met mij en dan kom je er wel :D
Die fotos van jouw collectie zijn zo mega satisfying <3

Zelf ben ik meer van de saaie/klassieke kleuren dus zn collectie zal hier waarschijnlijk nooit komen, misschien ook maar beter voor de portemonnee :')

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 12:15

ik heb vaak dat ik denk zo soort kleur heb ik al.. ik heb nu 4 lemieux dekjes en hoe graag ik nog een donker groene wil hunter green wacht ik even

ik heb nu een rode, een kobalt blauw?, lime groen, zwart met steentjes. Wil graag nog peacock en navy en hoop ooit dat ze met een donkerbruin dekje komen.

Maar eerst van de winter eens mijn zolder opruimen zodat ik presies weet wat voor zooi ik allemaal hebt haha

Ik wil ook nog bij de hierboven genoemde kleuren nog beenbescherming. Maar kan 2e hands niet zo iets vinden de 3in1 beschermers vind ik groot ogen en durf ik niet te kopen. De peesbeschermers met harde kap ( soort br beschermers maar dan met luchtventilatie) is de klittenband veelste kort waardoor het niet niet past. erg jammer met een halve cm of cm meer hadden ze prima gepast

ik vind de pasvormen van limeux erg lastig om zo maar te bestellen. Dat houdt me wat tegen. En in ruitershops hebben ze vaak maar kleine collectie.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 12:48

ZoeyDercks schreef:
Laura_ schreef:

Wil je niet ontmoedigen maar dat kan tegenvallen :+

JameyDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 12:51

plutolover schreef:
ik heb vaak dat ik denk zo soort kleur heb ik al.. ik heb nu 4 lemieux dekjes en hoe graag ik nog een donker groene wil hunter green wacht ik even

ik heb nu een rode, een kobalt blauw?, lime groen, zwart met steentjes. Wil graag nog peacock en navy en hoop ooit dat ze met een donkerbruin dekje komen.

Maar eerst van de winter eens mijn zolder opruimen zodat ik presies weet wat voor zooi ik allemaal hebt haha

Ik wil ook nog bij de hierboven genoemde kleuren nog beenbescherming. Maar kan 2e hands niet zo iets vinden de 3in1 beschermers vind ik groot ogen en durf ik niet te kopen. De peesbeschermers met harde kap ( soort br beschermers maar dan met luchtventilatie) is de klittenband veelste kort waardoor het niet niet past. erg jammer met een halve cm of cm meer hadden ze prima gepast

ik vind de pasvormen van limeux erg lastig om zo maar te bestellen. Dat houdt me wat tegen. En in ruitershops hebben ze vaak maar kleine collectie.

Er komt een winkeltje in Brabant beetje bovenin midden geloof ik waarbij je dalijk lemieux kan passen etc. Weet niet precies waar het is maar felinehoi haar vlog komt het in voor van recent. Die halen de hele collectie van lemieux binnen, en kan je je paard meenemen om te passen en te kijken.

DenieesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 13:07

JameyDL schreef:
Er komt een winkeltje in Brabant beetje bovenin midden geloof ik waarbij je dalijk lemieux kan passen etc. Weet niet precies waar het is maar felinehoi haar vlog komt het in voor van recent. Die halen de hele collectie van lemieux binnen, en kan je je paard meenemen om te passen en te kijken.

Dit had ik niet moeten lezen _O-

Ik heb sinds kort een ander paard. Ben van een donkerbruine naar een vos gegaan. Het kriebelt nu enoooorm om nieuwe dekjes te kopen, maar ik mag nog even niet van mijzelf. Paard is zelf nog niet zadelmak :+

Nu heb ik een zwart dressuurzadel en bruin springzadel. Help, hoe weet ik welke kleur dekjes ik voor welk zadel moet kopen, koop het liefst dus alles dubbel :')

Ik heb nu dressuur Zwart, Wit, Peacock en Sorbet Suede en spring alleen Zwart Suede.

Op mijn lijstje staat nu Mink Loire, Ice Blue Loire en Grey Suede. Nu nog beslissen wat in dressuur en wat in spring komt :=
Ohja en als ik die foto van jadeken zie zal Hunter Green Loire ook vast wel op mijn vos staan :

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 13:11

EJ komt met een leuke korting omdat ik jarig ben haha. ik weet wat ik binnenkort ga doen een Lemieux dekje kopen haha

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 13:12

Citaat:

klopt net wat te ver om even met paardlief er naar toe gaan om te passen :P.

ik hoop dat mijn jonge haf straks gewoon een makkelijker maat heeft haha

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-20 13:16

Granoek schreef:
ZoeyDercks schreef:

Wil je niet ontmoedigen maar dat kan tegenvallen :+

Dat vrees ik ook :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 08:07

DenieesB, dan moet je mijn foto's even opsnorren. Ik heb een roodbruine (leunt heel dicht tegen vos), een zwart dressuurzadel en bruin springzadel :+

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-20 11:38

Deniees, hier ook verschillende foto's in het topic op vossen, wel voornamelijk op de zweetvos. Maar ook met cognac springzadel en zwart dressuurzadel :)