Saaams schreef:Ik zag laatst een denim, redelijk versleten op facebook voor €105.
Wie bied €100 voor mijn burnt orange?
Die heb ik ook voorbij zien komen...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jadeken schreef:Heb ook een vraagje!
Heb net een grijze rijbroek gekocht, harnachement is bruin en pony vosbont. Welke kleur van le mieux matcht hiermee?
Moeilijk, moeilijk![]()
Dacht zelf aan ice blue? Vind die loire kleurtjes wel heel mooi, heb de hunter green ook in loire en die is fantastisch![]()
[ [url=m/V1ExhF.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit is het harnachement waar die onder komt te liggen:
Heb inmiddels wel andere (neutralere) beugels.
[ [url=m/o94T8m.png]Afbeelding[/url] ]
ZoeyDercks schreef:Laura_ schreef:Ik zag ze ook al op le mieux insta voorbij komen!
Haha ja ze hadden 'm gedeeld! Had ze getagd met m'n pony haar account![]()
Nu nog even 10k volgers regelen, dan willen ze me vast sponsoren
plutolover schreef:ik heb vaak dat ik denk zo soort kleur heb ik al.. ik heb nu 4 lemieux dekjes en hoe graag ik nog een donker groene wil hunter green wacht ik even
ik heb nu een rode, een kobalt blauw?, lime groen, zwart met steentjes. Wil graag nog peacock en navy en hoop ooit dat ze met een donkerbruin dekje komen.
Maar eerst van de winter eens mijn zolder opruimen zodat ik presies weet wat voor zooi ik allemaal hebt haha
Ik wil ook nog bij de hierboven genoemde kleuren nog beenbescherming. Maar kan 2e hands niet zo iets vinden de 3in1 beschermers vind ik groot ogen en durf ik niet te kopen. De peesbeschermers met harde kap ( soort br beschermers maar dan met luchtventilatie) is de klittenband veelste kort waardoor het niet niet past. erg jammer met een halve cm of cm meer hadden ze prima gepast
ik vind de pasvormen van limeux erg lastig om zo maar te bestellen. Dat houdt me wat tegen. En in ruitershops hebben ze vaak maar kleine collectie.
JameyDL schreef:Er komt een winkeltje in Brabant beetje bovenin midden geloof ik waarbij je dalijk lemieux kan passen etc. Weet niet precies waar het is maar felinehoi haar vlog komt het in voor van recent. Die halen de hele collectie van lemieux binnen, en kan je je paard meenemen om te passen en te kijken.
Citaat:Er komt een winkeltje in Brabant beetje bovenin midden geloof ik waarbij je dalijk lemieux kan passen etc. Weet niet precies waar het is maar felinehoi haar vlog komt het in voor van recent. Die halen de hele collectie van lemieux binnen, en kan je je paard meenemen om te passen en te kijken.