Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:De bananen die daar in staan zijn tenminste wat steviger dan de Pfiff - met name de leren van Dream Team, netjes met zo'n envelopje over de gesp, dus dat kan niet zo makkelijk wegschuiven - helaas alleen in bruin
Sonja89 schreef:Buitenzinnig schreef:De bananen die daar in staan zijn tenminste wat steviger dan de Pfiff - met name de leren van Dream Team, netjes met zo'n envelopje over de gesp, dus dat kan niet zo makkelijk wegschuiven - helaas alleen in bruin
Laat ik nou net een bruin zadel hebbenZijn de maten hetzelfde als die van de singels van Barefoot? Daarvan heb ik er een van 60 cm...
Kunnen naar voren liggende singelstoten trouwens ook iets te maken hebben met overgewicht van de pony? Dat de buik de singel naar voren drukt zeg maar? Of staat dat er los van?
melrovers schreef:Er is sinds kort wel een breder kopijzer voor de Startrekk dressuur (maat 6, verkrijgbaar in dressuur en IJslander model), en de ijslander kopijzers zijn breder dan de dressuur kopijzers, het zou dus misschien wel kunnen, ik kan het zo vanaf hier niet beoordelen.
Blijheid schreef:miekel92 schreef:Ik kom maar even dit topic binnen vallen..
Rijdt een boomloos zadel erg anders dan een boomzadel?
Ik kon het niet zo 1, 2, 3 vinden..
Om een oude post nog maar eens te herhalen;
Wat voor boomloos zadel bedoel je?
Buitenzinnig schreef:melrovers schreef:Er is sinds kort wel een breder kopijzer voor de Startrekk dressuur (maat 6, verkrijgbaar in dressuur en IJslander model), en de ijslander kopijzers zijn breder dan de dressuur kopijzers, het zou dus misschien wel kunnen, ik kan het zo vanaf hier niet beoordelen.
Dat hadden ze toch altijd al? De V- en de U-vormige kopijzers? Alleen maat 6 is nieuw
Ik vind trekpaarden best lastig te zadelen.....Mijn eigen Haflinger was al niet te doen, laat staan als het 2x zo groot is
Buitenzinnig schreef:De bananen die daar in staan zijn tenminste wat steviger dan de Pfiff - met name de leren van Dream Team, netjes met zo'n envelopje over de gesp, dus dat kan niet zo makkelijk wegschuiven - helaas alleen in bruin
Buitenzinnig schreef:zadelloos is voor mij geen optie. Paarden smijten enorm op (die beesten gaan niet alleen op en neer, maar ook nog eens heen en weer en rondomViola, daar heb ik geen foto van. Je zit 2 brede elastieken naar elke gesp toe gaan - zodra je die doorknipt, kan je er niets meer mee... dus ik denk niet dat je het makkelijk kunt vervangen voor western ringen.
Er staat hier om de hoek ook zo iets breeds Duhelo - daar hebben ze dan een gewoon boomzadel voor gekocht :speciaal voor Trekpaarden" zei de verkoper. Ik geloof er niets van.
Ik zou op een dergelijk paard gewoon een Iberica gooien, niks zadel...