Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:Banaan is niet handig - de S wel - zoals DEZE Uiteraard ook elders, van andere merken en in andere prijsklasse te koop.
Maaike_Indy schreef:Welk(e) merk(en) banaansingel is wel echt banaanvormig dan? Ik ben ook een beetje aan het rondkijken voor mijn pony en wilde in de eerste instantie bovenstaande singel aanschaffen vanwege de gunstige prijs...
pmarena schreef:Zijn wel extreem goede aanbiedingen zeg
Heeft het Ghost Equitexje een beetje ruggengraatvrijheid? Dan zou ik die wel over willen nemen als die nog beschikbaar is, zoek nog iets om te vermaken voor onder de paardenrugzak
Duhelo schreef:Tot de spijtige conclusie gekomen dat de london toch niet zo ideaal zat als ik dacht (na het testen van de specialized van Fojoe, ondanks het boomzadel toch een wereld van verschil!)
Mijn paard is simpelweg te breed voor zon soepel boomloosje, waardoor ik toch niet meer flexibel genoeg ben in mijn bekken. (had wel al eerder vermoeden, maar paard liep goed, dus het zat wel goed dacht ik, blijkt dat ze met een ander zadel nog beter loopt. Had de laatste tijd ook veel moeite om over te schakelen van mijn Arizona naar de london)
Dus de london staan in principe te koop, en ik heb mijn oog laten vallen op drie nieuwe potentiele zitvlakjes
Oftwel
-een specialized saddle (maar prijskaartje is eigenlijk te hoog, ook tweedehands)
- een trekker pro endurance (of eventueel ander model, maar niet te gedwongen zit, ik compenseer altijd verkeerd)
- of een startrekk dressuur
Wat zouden jullie aanraden? (wat zit er het smalste?)
miekel92 schreef:Ik kom maar even dit topic binnen vallen..
Rijdt een boomloos zadel erg anders dan een boomzadel?
Ik kon het niet zo 1, 2, 3 vinden..