grauwman schreef:Ik ben op zoek naar de afmetingen van het mini cc suede dekje. Heeft iemand deze misschien liggen en zou degene dit voor mij kunnen nameten?
Ik heb een mini cc
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
grauwman schreef:Waar heb jij het dekje op liggen Fangio? Ik heb een grote A en heb gemerkt dat dekjes vrij snel te lang zijn. Zou jij evt kunnen nameten?
mcjv schreef:grauwman schreef:Waar heb jij het dekje op liggen Fangio? Ik heb een grote A en heb gemerkt dat dekjes vrij snel te lang zijn. Zou jij evt kunnen nameten?
Ik kan hem eventueel vergelijken met een s/m en een pony loire en een normaal formaat? Ik heb ze alle drie wel liggen.
grauwman schreef:Waar heb jij het dekje op liggen Fangio? Ik heb een grote A en heb gemerkt dat dekjes vrij snel te lang zijn. Zou jij evt kunnen nameten?
Fangio schreef:grauwman schreef:Waar heb jij het dekje op liggen Fangio? Ik heb een grote A en heb gemerkt dat dekjes vrij snel te lang zijn. Zou jij evt kunnen nameten?
Mijn mini van 98 cm, daar issie te groot voor, maar gebruik hem toch alleen af en toe onder de longeersingel. Zie nu dat ik van de mini cc nog geen foto online heb, maar de mini dressuur was echt aan alle kanten veel te groot![]()
[ Video ]
mooney schreef:De nieuwe liberte fleece is binnen, het is echt beduidend dunner fleece. Jammer, want ik woon zowat in de oudere twee die ik heb. Wel lekker zacht, maar voelt een stuk minder warm en wat fragieler.
Wel een mooi kleurtje, maar de fig ga ik er niet meer bij scoren.
[ [url=m/Nc8k03.jpg]Afbeelding[/url] ]
mariekie schreef:mooney schreef:De nieuwe liberte fleece is binnen, het is echt beduidend dunner fleece. Jammer, want ik woon zowat in de oudere twee die ik heb. Wel lekker zacht, maar voelt een stuk minder warm en wat fragieler.
Wel een mooi kleurtje, maar de fig ga ik er niet meer bij scoren.
[ [url=m/Nc8k03.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je je eigen maat hiervan genomen?
L_Ruiterhuis schreef:karrij schreef:Wanneer komen de nieuwe kleuren in de winkels? Weet iemand dat?
Die liggen al overal in de winkels.
Ik heb tenminste alles op voorraad.
Of welke nieuwe kleuren bedoel je?
Bruin moet wel nog binnen komen deze maand.