PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Phrono

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 10:55

Ik heb dus ook nog geen verzendbevestiging van 7 nov. Zal wel komen.. Ik heb via de mail ook geen reactie gehad, ik had het contact formulier ingevuld.

car0linee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 10:56

Ik heb dinsdag een verzendbevestiging van mijn bestelling van 7 november gekregen. Zou hier vrijdag op een punt geleverd moeten worden.

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:02

Phrono schreef:
Ik heb dus ook nog geen verzendbevestiging van 7 nov. Zal wel komen.. Ik heb via de mail ook geen reactie gehad, ik had het contact formulier ingevuld.

Tijdens de vorige ronde van dit jaar heb ik ook een keer het contactformulier ingevuld. Daar heb ik ook nooit een reactie op gekregen. Ik zou ze dus gewoon mailen als je een vraag hebt, daar reageren ze (in ieder geval bij mij) wel op :)

xjanabananax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:09

Phrono schreef:
Iemand al een verzend bevestiging van horselet die ook de laatste dag nog hebben besteld?

Ik heb ook 7/11 op het laatste moment besteld en alleen nog een bestelbevestiging. Ik heb nog geen verzendbevestiging en er staat nog niks in mijn Klarna account. Had al vaker gelezen dat er mensen geen verzendbevestiging krijgen maar wel een mail dat hij op het pakketpunt ligt dus ik wacht het maar gewoon af.

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:15

Eppeljeck heeft nu ook 20% korting ik geselecteerde ES producten. De Monaco doet hier wel mee. De bronze gold helaas niet :(

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:19

Ik heb me lang kunnen inhouden, maar heb nu de mamba latté besteld :D
De Hunter green corduroy wil ik ook al superlang, maar ik heb de Oak van Lemieux en ik vrees dat ze hetzelfde zijn qua groen...

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:28

jesss_amigo schreef:
Eppeljeck heeft nu ook 20% korting ik geselecteerde ES producten. De Monaco doet hier wel mee. De bronze gold helaas niet :(

Bij ES zelf 25% op de Monaco. Wel €9 verzenden maar wellicht interessant.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:33

Heeft iemand hier een Grace baselayer? Is dat een dikkere stof of dun?

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:46

Sjit... Wilde de ES pistachio white jump bestellen met de korting bij de Kroo, doet Rabobank het niet en is mijn winkelmandje geleegd. Probeer ik het dekje opnieuw toe toe voegen, is het uitverkocht ;(

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:46

De grace is volgens mij de dunne stof. Kan ik dat ergens op de baselayer zien? Ik heb hier verschillende. Sommige zijn dun, en sommige hebben een soort fleece binnenin

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:47

Texas02 schreef:
Weet iemand hier toevallig of het PS of Sweden shirt Alessandra qua maat net zo valt als de PS of Sweden Willow shirts?

Ik heb ze beide en ze vallen ook hetzelfde vind ik. 1tje heeft iets langere mouwen maar weet zo niet welke, heb nu de alessandra aan.

Ik was bij de Halloween korting de code vergeten in te voeren, inmiddels bijna 2 weken verder twijfel ik of ze daar wat mee doen als ik nu nog mail. Kan het proberen natuurlijk.

Leuke kortingen overal! Ik twijfel nog even over de coffee mamba, die wil ik nog wel graag toevoegen aan de collectie :)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:49

Matheno schreef:
De grace is volgens mij de dunne stof. Kan ik dat ergens op de baselayer zien? Ik heb hier verschillende. Sommige zijn dun, en sommige hebben een soort fleece binnenin

Ai, jammer. Ik vind de dikkere stof met fleece-achtige binnenkant het fijnst.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:49

Prima2Donna schreef:
Sjit... Wilde de ES pistachio white jump bestellen met de korting bij de Kroo, doet Rabobank het niet en is mijn winkelmandje geleegd. Probeer ik het dekje opnieuw toe toe voegen, is het uitverkocht ;(

Hypostore wellicht? Die hebben 25% korting en dat dekje op voorraad :j

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:53

Drico schreef:
Prima2Donna schreef:

Ja die doet het! Je bent een held, dankjewel _/-\o_ Kon het ook niet laten om de bronze gold toch maar gelijk mee te bestellen, leuk die singles day! *\o/* Mocht het toch niet mooi staan bij m'n vosje, kan hij altijd nog terug

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:57

darkadia schreef:
jesss_amigo schreef:

Bij ES zelf 25% op de Monaco. Wel €9 verzenden maar wellicht interessant.

Maar geen full dressuur meer

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 11:57

Ik kan niet kiezen tussen de bovenkleding voor bij het Latte corduroy dekje... := Ik heb de bodywarmer al. Daarbij lijkt de Grace baselayer wel een goede keuze te zijn, maar ik twijfel of ik die stof dik/warm genoeg vind. Ik zou ook kunnen gaan voor het latte vest of de beige turtleneck. Van het latte vest heb ik buiten de productfoto nog geen enkele foto gezien. Jullie wel?

Wat zouden jullie doen?

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 12:11

Drico schreef:
Prima2Donna schreef:

Waar vind ik die 25% korting ? -O-

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 12:12

Met de code SINGLE

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 13:17

Phrono schreef:
Texas02 schreef:
Weet iemand hier toevallig of het PS of Sweden shirt Alessandra qua maat net zo valt als de PS of Sweden Willow shirts?

Ik heb ze beide en ze vallen ook hetzelfde vind ik. 1tje heeft iets langere mouwen maar weet zo niet welke, heb nu de alessandra aan.

Ik was bij de Halloween korting de code vergeten in te voeren, inmiddels bijna 2 weken verder twijfel ik of ze daar wat mee doen als ik nu nog mail. Kan het proberen natuurlijk.

Leuke kortingen overal! Ik twijfel nog even over de coffee mamba, die wil ik nog wel graag toevoegen aan de collectie :)

Dankjewel! Misschien ga ik hem nog bestellen dan!

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 14:26

Prima2Donna schreef:
Ja die doet het! Je bent een held, dankjewel _/-\o_ Kon het ook niet laten om de bronze gold toch maar gelijk mee te bestellen, leuk die singles day! *\o/* Mocht het toch niet mooi staan bij m'n vosje, kan hij altijd nog terug

Pakt bij jou de kortingscode op es en dan specifiek op de bronze gold? Bij mij doet deze kortingscode het namenlijk niet op de bronze gold.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 14:53

KB12 schreef:
Prima2Donna schreef:

Pakt bij jou de kortingscode op es en dan specifiek op de bronze gold? Bij mij doet deze kortingscode het namenlijk niet op de bronze gold.

Bij de bronze gold doet de code het inderdaad niet. Wel op de monaco

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 15:03

Bronze gold niet, alle andere wel.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 15:13

Lorette ik dacht dat de Grace juist de dikkere was en oa de Alex de dunnere. De Grace is ook duurder. (Maar dat zegt ook niet altijd alles..)

De Forest green(l) en Hunter green(r) naast elkaar. Helaas de Lemieux Oak green er niet bij, maar die is nog een slag donkerder. Ik zat te denken om daar 1 van voor bij de Moss, maar ja welke.. :Y)
Afbeelding

MayaDelorez heeft vandaag ook 22% op alles, twijfel om nog een mooie bruine broek te bestellen voor bij de Lush.. :j (past dan ook gelijk mooi bij de Moss)

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 15:16

KB12 schreef:
Prima2Donna schreef:

Bij de Kroo werkt FOLDER10 wel op de Bronze gold.

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 15:45

Ja ik heb die idd bij de Kroo kunnen bestellen met 10% korting, Hypostore heeft die denk ik uitgesloten