Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phrono schreef:Ik heb dus ook nog geen verzendbevestiging van 7 nov. Zal wel komen.. Ik heb via de mail ook geen reactie gehad, ik had het contact formulier ingevuld.
Phrono schreef:Iemand al een verzend bevestiging van horselet die ook de laatste dag nog hebben besteld?
Texas02 schreef:Weet iemand hier toevallig of het PS of Sweden shirt Alessandra qua maat net zo valt als de PS of Sweden Willow shirts?
Drico schreef:Prima2Donna schreef:Sjit... Wilde de ES pistachio white jump bestellen met de korting bij de Kroo, doet Rabobank het niet en is mijn winkelmandje geleegd. Probeer ik het dekje opnieuw toe toe voegen, is het uitverkocht
Hypostore wellicht? Die hebben 25% korting en dat dekje op voorraad
Drico schreef:Prima2Donna schreef:Sjit... Wilde de ES pistachio white jump bestellen met de korting bij de Kroo, doet Rabobank het niet en is mijn winkelmandje geleegd. Probeer ik het dekje opnieuw toe toe voegen, is het uitverkocht
Hypostore wellicht? Die hebben 25% korting en dat dekje op voorraad
Phrono schreef:Texas02 schreef:Weet iemand hier toevallig of het PS of Sweden shirt Alessandra qua maat net zo valt als de PS of Sweden Willow shirts?
Ik heb ze beide en ze vallen ook hetzelfde vind ik. 1tje heeft iets langere mouwen maar weet zo niet welke, heb nu de alessandra aan.
Ik was bij de Halloween korting de code vergeten in te voeren, inmiddels bijna 2 weken verder twijfel ik of ze daar wat mee doen als ik nu nog mail. Kan het proberen natuurlijk.
Leuke kortingen overal! Ik twijfel nog even over de coffee mamba, die wil ik nog wel graag toevoegen aan de collectie
Prima2Donna schreef:Ja die doet het! Je bent een held, dankjewelKon het ook niet laten om de bronze gold toch maar gelijk mee te bestellen, leuk die singles day!
Mocht het toch niet mooi staan bij m'n vosje, kan hij altijd nog terug
KB12 schreef:Prima2Donna schreef:Ja die doet het! Je bent een held, dankjewelKon het ook niet laten om de bronze gold toch maar gelijk mee te bestellen, leuk die singles day!
Pakt bij jou de kortingscode op es en dan specifiek op de bronze gold? Bij mij doet deze kortingscode het namenlijk niet op de bronze gold.
KB12 schreef:Prima2Donna schreef:Ja die doet het! Je bent een held, dankjewelKon het ook niet laten om de bronze gold toch maar gelijk mee te bestellen, leuk die singles day!
Pakt bij jou de kortingscode op es en dan specifiek op de bronze gold? Bij mij doet deze kortingscode het namenlijk niet op de bronze gold.