nieuw dekje en bandages van harry horse en springschoenen van eskardon dekje van mijn zus gekregen merk onbekent +zakken en getten van br (de zelvde springschoenen)
Gisteren eindelijk de br croco flextrainers en springschoenen in maat xxs kunnen scoren
Voor het idee hoe groot ze zijn
Anoniem
Geplaatst: 21-11-16 18:13
2 nieuwe dekjes, hier na is r nog 1 op komst en dan moet ik even stoppen van men moeder (nadeel aan moeder mt eigen paard...)
Anoniem
Geplaatst: 25-11-16 17:59
Vandaag naar ej gegaan eigenlijk alleen om een halstertouw in te wisselen (clip was afgebroken na 1x gebruik) maar ben ineens voor de 25% voor een rijbroek gaan kijken
En ook een kerst halster meegenomen Met korting, de terugbetaling van de touw en sparen van punten maar een 32 euro moeten betalen
Nieuw dekje En mijn eskadron collectie tor nu toe, nog niet zoveel als de meeste en alleen dekjes (gebruik geen bandages) De Bs heb ik nieuw gekocht andere vzn mensen overgekocht
maximepatser
Geplaatst: 28-11-16 17:24
Mijn nieuwe rijlaarzen van Pioneer
S_en_Z
Geplaatst: 28-11-16 17:58
Satijnen look dekje van HH met zilveren accentjes en lak kapjes had ik al.
Mooie setjes komen er voorbij!
Anoniem
Geplaatst: 03-12-16 17:38
Nieuw regendeken Eigenlijk heeft hij nig geen nieuw nodig, maar zijn vorige begint oud te worden en de manege deed net nieuwe dekens weg voor spot prijsjes (gewonnen op wedstrijd) en er bleek net een 0 grams in de juiste maat te zijn
Maartje7
Geplaatst: 04-12-16 19:37
Nieuw dekje Eskadron big square sangria Heb vandaag ook nog het oornetje erbij gekregen En Anky climatrole beenbeschermers en springschoenen, maar die had ik al
Ik heb een flink aantal berichten moeten verwijderen die niet voldoen aan de regels die gelden in dit topic. In dit topic mogen alleen foto's geplaatst worden van nieuw harnachement en setjes. Alle overige berichten kunnen in het klets topic geplaatst worden of via pb gaan.
Anoniem
Geplaatst: 07-12-16 23:08
Vzndaag moest ik voor Iets anders even in decathlon zijn Heb springschoenen met bont en een zadelhoes meegebracht En ook jodhpurs voor mijn moeder haar kerst (die waren zl ingepakt)
2 bicolors van iemand overgekocht waarvan 1 met bandages (al gebruik ik dat eigenlijk nooit) Nu is er nog eentje onderweg en dan maar tot januari eens wachten Zitten natuurlijk 4 bandages bij maar ik heb er maar 1 op foto gezet