Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lottekuhh_x schreef:Mijn pakketje van the horselet wordt 21km van mijn huis vandaan afgeleverd, lekker is dat... terwijl er gewoon een aantal UPS punten in de buurt zittenVeranderen lukt ook niet. Van zoiets kan ik dan echt moe worden, dat het naar een UPS punt gaat prima, maar waarom in vredesnaam zo ver.
Figo88 schreef:Hmm, mijn eerste bestelling had ik heel snel in huis van The Horselet. Maar van mijn laatste bestellingen (31 oktober en 7 november) heb ik nog steeds geen verzendbevestiging gekregen.. Hopelijk krijg ik ze snel
anoukwendy schreef:Figo88 schreef:Hmm, mijn eerste bestelling had ik heel snel in huis van The Horselet. Maar van mijn laatste bestellingen (31 oktober en 7 november) heb ik nog steeds geen verzendbevestiging gekregen.. Hopelijk krijg ik ze snel
Ik heb die van 31 oktober wel binnen gekregen eergister, maar dat is binnen zweden. Dus lijkt me dat ze dat op dezelfde dag hebben behandeld/verzonden? Dan zou het moeten komen binnenkort. Overigens kreeg ik ook geen verzendbevestiging maar dat lijkt bijna niemand te krijgen
xsensibel schreef:Vriendin van mij kreeg ook ineens gister een mail dat haar pakket is geleverd, zonder aankondiging.
Ik heb al 2 mails gestuurd ivm verkeerde bestelling maar krijg 0,0 reactie