Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 22:18

Pally schreef:
ava_krause schreef:
Wanneer werden de nieuwe kleuren ook alweer bekend gemaakt?

Was dat niet 10 feb?

Ja zoiets dacht ik! Ben heel benieuwd, en ben ook benieuwd of ze weer heel veel verschillen van de fotos. Zoals bij peacock, mulberry, plum etc haha

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 22:25

ava_krause schreef:
Wanneer werden de nieuwe kleuren ook alweer bekend gemaakt?

Ja ik zit ook met smart te wachten!!! *\o/*
Mijn man niet -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-21 23:43

Die van mij zit dan voor werk in Griekenland O:)

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 00:06

Varekaj schreef:

Hahahaha _/-\o_

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 00:46

Varekaj schreef:

Hahaha heerlijk dit _/-\o_ :')

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 08:37

Heeft er iemand een (wintec) VZH zadel en foto voor mij van een carbon mesh CC dekje of ander CC model onder vzh zadel? Ik ben bijna jarig en heb al aantal dressuur dekjes maar zou nu ook graag 1 lemieux dekje voor onder mijn vzh zadel hebben (spring/rij hoogstens 1x pm met dat zadel) en oog is gevallen op carbon mesh navy maar vraag mij af hoe die ligt onder een vzh zadel. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 09:14

Ik ga eerst de kleuren afwachten hoor dames :)) maar ach, beetje compensatie dat ik 'm 10 dagen moet missen iseen ideaal excuus. Toch?

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 09:41

nnicolex schreef:
Heeft er iemand een (wintec) VZH zadel en foto voor mij van een carbon mesh CC dekje of ander CC model onder vzh zadel? Ik ben bijna jarig en heb al aantal dressuur dekjes maar zou nu ook graag 1 lemieux dekje voor onder mijn vzh zadel hebben (spring/rij hoogstens 1x pm met dat zadel) en oog is gevallen op carbon mesh navy maar vraag mij af hoe die ligt onder een vzh zadel. :j

Afbeelding

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 09:53

k_m schreef:
[ [url=m/63P2VD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super bedankt! Past goed zo te zien, die gaat op mn verlanglijstje :+ :D

Donja1996

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 10:08

Bedankt voor de Tip van die app! Had er nog nooit van gehoord :+

Ik twijfel nogsteeds hahahah. Ik vind zoveel mooi :')

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 10:09

Donja1996 schreef:

Simpel, alles kopen wat je mooi vind :')

Donja1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 10:55

Farjen schreef:
Donja1996 schreef:

Simpel, alles kopen wat je mooi vind :')

hahaha dat laat mn bankrekening niet toe helaas :j De verzameling komt vanzelf wel :')

Moossie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 12:10

xLiez schreef:
Varekaj schreef:

Hahaha heerlijk dit _/-\o_ :')

Genieten!!!

Mijne is sowieso veel onderweg voor zaken. Maar hij heeft een nieuwe auto, dan mag ik toch wel de nieuwe collectie? (Dat het tevens de nieuwe trekauto is voor de trailer, telt niet mee toch?)

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 12:44

*\o/* Mijn Engeland bestelling heeft het gehaald. Geen extra kosten, alleen wat langer moeten wachten.
2 Sensitives: Hunter Green & Mulberry <3
Afbeelding

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 12:46

Mooie dekjes!! De levering van mijn beschermers gaat eind februari worden! Geduld dus.

Wifa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 13:09

MariekeS_ schreef:
*\o/* Mijn Engeland bestelling heeft het gehaald. Geen extra kosten, alleen wat langer moeten wachten.
[ [url=m/bpIvGI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe heb jij dat klaargespeeld om geen extra kosten te moeten betalen? Ik heb juist iets bestelt in in UK voor 32 pond. Ik moet 4,99 pond shipping and handeling en 5,49 pond tax bij betalen. Ok, daar kan ik nog mee leven, Maar nu moet ik ook nog eens 13 euro extra betalen aan douane kosten. Ik ben wel van België, misschien is het anders in Nederland, maar zou dat vreemd vinden. Dan wordt het wel een dure bestelling! Hier kan ik over de snelheid wel niets zeggen.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 13:23

Ik denk mazzel hebben dat je er niet uitgepikt wordt.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 13:34

Wifa schreef:
MariekeS_ schreef:

Hoe heb jij dat klaargespeeld om geen extra kosten te moeten betalen? Ik heb juist iets bestelt in in UK voor 32 pond. Ik moet 4,99 pond shipping and handeling en 5,49 pond tax bij betalen. Ok, daar kan ik nog mee leven, Maar nu moet ik ook nog eens 13 euro extra betalen aan douane kosten. Ik ben wel van België, misschien is het anders in Nederland, maar zou dat vreemd vinden. Dan wordt het wel een dure bestelling! Hier kan ik over de snelheid wel niets zeggen.

Ik kreeg bericht van de verkoper dat ik kon wachten tot hun koerier weer een duty paid service aanbood, zodat alles bij de al betaalde VAT in zou zitten. Hoe zij dat geregeld hebben weet ik niet.
Ik heb eind december besteld en het nu pas binnen dus er is wel wat tijd overheen gegaan en het pakket heeft zeker 5 dagen aan de grens gehangen volgens de track & trace.

Luna02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 13:35

Wifa schreef:
MariekeS_ schreef:

Volgens mij gelden er andere regels voor Nederland en België. Ik dacht ergens te lezen dat je in Nederland extra betaalt als de waarde van je pakket >150 EUR ligt en dat dit voor België al geldt voor lagere bedragen..

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 13:43

Jessie2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 14:26

Misschien was het al een keer gezegd, maar zijn het altijd hetzelfde aantal nieuwe kleuren, hoeveel kleuren en hoe vaak per jaar komt Lemieux met nieuwe kleuren?

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 14:27

Jessie2020 schreef:
Misschien was het al een keer gezegd, maar zijn het altijd hetzelfde aantal nieuwe kleuren, hoeveel kleuren en hoe vaak per jaar komt Lemieux met nieuwe kleuren?

Volgens mij 2 keer in een jaar. Meestal 3 kleuren erbij :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 15:04

Ik heb op dezelfde plek als MariekeS besteld, we zullen wel merken of het voor de belgen duurder wordt of niet :P

Ik kon ook wachten op de duty paid service, dan zitten alle onkosten er normaal al bij inbegrepen (als ik het goed heb). Waar je bij bepaalde webshops geen verzendkosten hoeft te betalen vanaf een bepaald aankoopbedrag. Deze webshop rekent een vast bedrag VAT door aan de klant (taxen) en neemt de rest van de onkosten voor hun rekening bij de douane. Denk ik toch dat ze het zo bedoelen.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 16:01

Hilli schreef:
In NL is dat vanaf €22 (btw) en vanaf €150 (btw en invoerrechten), zie ook: https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... er_betalen

Klopt. En daar had ik geen erg in. En dat is INCLUSIEF verzendkosten.
Ik had echt precies pech/niet opgelet #)
Met verzendkosten kwam ik precies boven de 150 euro uit. Of ik nog even 46 euro invoerrechten wilde betalen. {:)-:( En dat verzoek krijg je pas als je pakket bij de douane is. Dus annuleren kan dan niet meer. Duur lesje brexit was dat.

Donja1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 16:11

Ik heb ein-de-lijk de french rose besteld! Maandag komt ie binnen *\o/*

Edit: Hoop ik