Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lottekuhh_x schreef:Ik kwam net deze foto tegen op instagram. Ik denk dat dit een van de nieuwe kleuren is die deze maand uitkomen.
[ [url=m/bIZHV9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iriscope schreef:Voor de fun (en misschien weten jullie wel iets)
Een lijstje van wat ik nog zoek;
Violet Ps of Sweden - shirt
Jade- Beenbeschermers
Vanilla- Beenbeschermers
Blueberry- Beenbeschermers
Raspberry- Shirt
Sky Blue- Beenbeschermers
Ruffle Silver - Shirt
Ruffle Creme de La Creme - Shirt
Ruffles Bruin - Shirt
Champagne - Shirt en Beschermers
Golden Brass - Shirt en Beschermers
Brick Orange - Shirt
Forrest Green- Shirt en Beschermers
Mylene_vw schreef:Iriscope schreef:Voor de fun (en misschien weten jullie wel iets)
Een lijstje van wat ik nog zoek;
Violet Ps of Sweden - shirt
Jade- Beenbeschermers
Vanilla- Beenbeschermers
Blueberry- Beenbeschermers
Raspberry- Shirt
Sky Blue- Beenbeschermers
Ruffle Silver - Shirt
Ruffle Creme de La Creme - Shirt
Ruffles Bruin - Shirt
Champagne - Shirt en Beschermers
Golden Brass - Shirt en Beschermers
Brick Orange - Shirt
Forrest Green- Shirt en Beschermers
Jaa ik weet iets bij de violet! Dit shirtje heb ik zelf ook gekocht en ik vind het perfect! Zit ook heerlijk en niet heel duur.
[ [url=m/4tHj2c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Ik bewaar de ES en PS dekjes netjes in plastic, vinden ze op stal apartMaar zo blijven ze wel mooi.. En als ze moeten drogen idd binnenstebuiten.. Ik moet zeggen dat deze dekjes wel snel droog zijn trouwens! De zwarte vegen van de singel vind ik idd niet super erg, want dat zie je met het rijden niet.. Blijven de dekjes mooi in de wasmachine? Ik heb ze tot nu toe met de hand gewassen omdat ik bang ben dat ze niet mooi blijven.. maar dat is deze tijd van het jaar niet echt een optie, want dan worden ze niet weer droog..
Iriscope schreef:Dat is inderdaad die van de foto, das de Winterlake.
Die nieuwe base layer van LeMieux past misschien wel!
Ik ben verdrietig want mijn lieve oma zal niet lang meer leven en door Corona kan ik geen afscheid van haar nemen. Oma heeft een mooi leven gehad en verdient het nu om te gaan, maar het is wel erg moeilijk dat ik haar niet nog een keer kan knuffelen.
En naar Nederland komen heeft eigenlijk ook geen zin, want knuffelen is er gewoon helemaal niet bij, en als ik er wel was mocht ik ook niet naar de begrafenis. Toch voel ik me hier nutteloos omdat ik mn paps en opa niet kan steunen![]()
_Lorette_ schreef:Hè, wat oliebol, Iris. Veel sterkte! De afstand is zo wel heel naar.
Mijn oma heeft corona en het gaat niet goed. Met liever geen bezoek en anders maximaal 1 per dag in beschermende kleding schiet het niet zo op. En wij wonen in dezelfde plaats! Ze is nauwelijks wakker en is ze wel bij, dan herkent ze de bezoeker niet. Ze is niet helder, maar de kleding heeft nu ook meer weg van een vermomming, natuurlijk. Heel rottig. Het ging al die tijd goed in haar verzorgingstehuis en met kerst ineens een dikke besmetting onder bewoners + personeel. Wij wisten al wel hoe de vlag erbij zou hangen als oma corona kreeg...
De productfoto's van ES en PS vind ik niet meer te vertrouwen. Wijkt soms teveel af van de werkelijkheid!
Iriscope schreef:Mag dat eigenlijk wel, een retour weigeren? Zijn er geen regels voor? Wat Roulette hier zegt inderdaad!
Ik ga weer een pakket hierheen laten komen. Hopen dat het niet weer zo lang duurt...
Dit wil ik er in;
Purple white dekje
purple kappen
purple shirt
brick orange dekje
brick orange kappen
slangenprint shirt
neptuna broek
neptuna dekje
ruffle bruin set
midnight white edge dekje
raspberry dekje
mintgroen shirtje
1 velvet, maar weet niet welke, kan niet kiezen tussen de groene en blauwe
Volgens mij gaat het lang niet allemaal passen, maar we gaan zien hoever het komt
mirneberends schreef:Nog steeds twijfel ik of ik mijn steel blue in de was ga doen. Ik wacht gewoon even af tot mijn moeder haar eigen ES heeft uitgewassen. Ik zal je op de hoogte houden met details
Getup schreef:mirneberends schreef:Nog steeds twijfel ik of ik mijn steel blue in de was ga doen. Ik wacht gewoon even af tot mijn moeder haar eigen ES heeft uitgewassen. Ik zal je op de hoogte houden met details
Niet naar jou persoonlijk, maar:
Het is een gebruiksartikel, een paardendekje , wat is het probleem? Gewoon in de wasmachine op 30 graden en klaar. Hoe viezer, hoe lastiger het er uit gaat
![]()
Sorry, maar lees vaker dat mensen hun dekjes niet durven te wassen , of ( op facebook) zeggen dat ze alleen opgewassen dekjes kopen, omdat ze ze zelf willen wassen. Alsof dat zo ingewikkeld is. Overigens alleen in de ES / PS groep.
Of ben ik nu zo lomp, dat ik Daar niet eens over twijfel? Dekje wat vies? Dekje wassen en weer gebruiken. Klitteband uiteraard goed dicht . En klaar
Edit: knap paard !
Iriscope schreef:OMG YES MN FOREST GREEN EN BORDEAUX ZIJN KLAAR OM OP TE HALEN
Ik ben zo blij, ik was zo bang dat ze kwijt waren!
Ik moet ook nog steeds een dekje in de wasmachine gooien, heb niet een heel grote en ben zo bang dat ie er viezer uit komt omdat ie zo opgefrommeld zit.
Iriscope schreef:OMG YES MN FOREST GREEN EN BORDEAUX ZIJN KLAAR OM OP TE HALEN
Ik ben zo blij, ik was zo bang dat ze kwijt waren!
Ik moet ook nog steeds een dekje in de wasmachine gooien, heb niet een heel grote en ben zo bang dat ie er viezer uit komt omdat ie zo opgefrommeld zit.