Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diertjec schreef:Diertjec schreef:Mag de recuptex ook bij drachtige merries gebruikt worden? Ben van plan om er een dezer dagen 1 te kopen, maar dan moet het wel op een drachtige merrie kunnen hahah
Hierbij nogmaals mijn vraag
Ik heb bucas ook al gemaild, maar die weten het effect niet, omdat ze nooit op drachtige merries getest hebben.
Hier iemand die hem wel op een drachtige merrie gebruikt heeft? Merrie staat op het moment met een blessure in dr bilspieren, dus wil hem daar graag voor gebruiken.
Merrie is bijna 4 maanden drachtig
Jester_ schreef:Diertjec schreef:Hierbij nogmaals mijn vraag
Ik heb bucas ook al gemaild, maar die weten het effect niet, omdat ze nooit op drachtige merries getest hebben.
Hier iemand die hem wel op een drachtige merrie gebruikt heeft? Merrie staat op het moment met een blessure in dr bilspieren, dus wil hem daar graag voor gebruiken.
Ja ik! Het veulen leeft dus
Diertjec schreef:Diertjec schreef:Mag de recuptex ook bij drachtige merries gebruikt worden? Ben van plan om er een dezer dagen 1 te kopen, maar dan moet het wel op een drachtige merrie kunnen hahah
Hierbij nogmaals mijn vraag
Banyu schreef:Ik ga em morgen passen.
Wat denken jullie? Maatje kleiner?
[ [url=m/jDuKUC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beide maat M
Susanne schreef:Ik wil binnenkort mijn recuptex even wassen. Voor degene die 'm al gewassen hebben: welk wasmiddel hebben jullie gebruikt?
Ik heb een deken-waszak en was normaalgesproken alles met het Bucas wasmiddel, maar die is voor waterdichte dekens..
Staldekens was ik met een klein beetje robijn 'fijn' wasmiddel, ik neem aan dat dit met de recuptex ook kan?
ierusju schreef:Is er hier iemand die het verschil tussen de recuptex en back on track weet? Werken ze hetzelfde? Want het prijsverschil is groot!
vera_pino schreef:ierusju schreef:Is er hier iemand die het verschil tussen de recuptex en back on track weet? Werken ze hetzelfde? Want het prijsverschil is groot!
Alle Back On Track producten zijn gemaakt van een functioneel textiel met warmte weerkaatsende eigenschappen. Het textiel is een synergie tussen oude Chinese ervaringen en moderne wetenschappelijke textiel technologie. Tijdens de productie van de polyester en polypropylene weefsels wordt keramisch poeder in de weefsels gesmolten. Dit keramische weefsel heet Welltex®. Een eigenschap van keramisch poeder is dat deze, wanneer ze worden verwarmd door lichaamswarmte, een warmte uitstralen gericht op het lichaam. De warmte die op deze manier word weerkaatst is een langgolvige warmtestraling wat hetzelfde is als langgolvige infraroodstraling. Deze energievorm draagt bij aan een verhoogd welzijn. De weerkaatste warmte kan spanningen in de spieren verminderen en de bloedcirculatie verhogen waardoor herstel wordt versneld.
http://backontrackvoorpaarden.nl/conten ... k-on-track
Werking van Recuptex
BEKINOX® roestvrij staalvezels die in de stof geweven zijn. Zo wordt een kooi van faraday gevormd die de magnetische velden van het lichaam van het paard reflecteert. Doordat deze magnetische velden worden behouden wordt de bloedsomloop en zuurstofcirculatie bevordert waardoor zwellingen en ontstekingen worden gereduceerd.
Ervaring is dat bij BOT de werking na verloop van tijd verdwijnt met recuptex die ervaring nog niet.